Ellátási lánc
Tipográfia

A Magyar Élelmiszerbank Egyesület a trnd-vel közösen indított kampánya során az élelmiszer-pazarlás témakörére hívja fel a fogyasztók figyelmét.

A karitatív projekt célja a fogyasztók edukálása az élelmiszer-pazarlás veszélyeiről, annak megelőzéséről, valamint az Élelmiszerbank működéséről.

A három hetes projektben összesen több mint 2300 érdeklődő trnd-partner vesz részt.

A kampány során a résztvevők a meghökkentő adatok és információk mellett olyan hasznos tippekhez jutnak hozzá, amelyekkel saját háztartásukban is csökkenthetik a feleslegek kialakulását, ezáltal megelőzhetik az élelmiszerek kidobását. Megismerik az Élelmiszerbank tevékenységét, az egyesület működését, valamint az adományozás lehetőségét és annak folyamatát. Ezen alapos információk birtokában beszélgetéseket kezdeményeznek az ismeretségi körükben a pazarlás témaköréről, így a kampányban részt vevő trnd-partnereken kívül sokan mások is értesülnek erről a problémáról, és megtudják, hogy egyéni szinten is tehetünk azért, hogy az élelmiszer-feleslegek mennyisége csökkenjen.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek