Mintegy 450 partner csatlakozott már az eMAG Marketplace felületéhez, segítségükkel pedig több mint 350 ezer terméket kínál az eMAG, és a megrendelések 20%-át is ez az online felület biztosítja.

Tavaly 319 milliárd forintot tett ki az online kiskereskedelem nettó forgalma, 17 százalékkal többet, mint egy évvel korábban, és elérte a teljes magyarországi kiskereskedelmi forgalom 4,1 százalékát - derül ki az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. felméréséből, amelynek eredményeit kedden juttatta el az MTI-hez.

2015-ben több mint 22 milliószor vásároltunk terméket online, melynek közel 30%-át személyesen a webáruház saját boltjában vettük át, azonban éves szinten így is közel 15 millió csomag talált gazdára valamely köztes logisztikai szereplő révén, ez derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös felméréséből.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek