2016-ban mintegy 30 milliószor vásároltunk terméket online, melynek 69%-át külső logisztikai cég juttatta célba. A kézbesítési díjat a vevőknek sokszor egyáltalán nem kellett fizetnie. Ez az állapot a logisztikai cégek és kereskedők részéről is áldozatokkal járt, így idén vélhetően már újra magasabb értékben kell vásárolnunk, ha ingyenes szállításra vágyunk – ez derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei második felméréséből.

Az európai e-kereskedelem továbbra is évi 12 százalék körüli ütemben gyarapodik, míg a magyar szereplők ennél valamivel magasabb, 15-20 százalék közötti átlagos növekedéssel számolhatnak - derül ki az Ecommerce Europe legfrissebb előrejelzéséből, amelyet a Growww Digital Kft. közleménye ismertet. 

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek