Az online élelmiszerpiac Olaszországban jelenleg 812 millió eurót tesz ki, ami 2016-ban 37% -os növekedést jelent - az Osservatori digitális innovációs csoport legújabb jelentése szerint.

Bár egyre több fogyasztó fordul a számítógépeikhez vagy okostelefonokhoz élelmiszervásárlásai során: még van hová fejlődni. Az Amerikai NPD piackutató vállalat tanulmányt készített az online élelmiszer kiskereskedelem problémáiról. Az eredmény nem meglepő.

2016-ban mintegy 30 milliószor vásároltunk terméket online, melynek 69%-át külső logisztikai cég juttatta célba. A kézbesítési díjat a vevőknek sokszor egyáltalán nem kellett fizetnie. Ez az állapot a logisztikai cégek és kereskedők részéről is áldozatokkal járt, így idén vélhetően már újra magasabb értékben kell vásárolnunk, ha ingyenes szállításra vágyunk – ez derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei második felméréséből.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek