Bár 20 üzletegységgel rendelkezik Magyarországon a Praktiker, a „huszonegyedik”, azaz az online áruház fejlődése a legdinamikusabb. A webshop 2009 tavaszán kezdte meg működését, 2016 májusában teljesen megújult és immár a vállalat bevételeinek több mint 5 százalékát garantálja.

A fogyasztóvédelmi jogsértést újra elkövető webáruházak aránya 14 százalékra csökkent idén a korábbi 54 százalékról, a jelentős javulás az elektronikus kereskedelem fogyasztóvédelmi ellenőrzéseit szigorító, tavaly decemberben elfogadott törvénymódosításnak köszönhető - közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) hétfőn.

Fotó:alza.hu/fb

Magyarországon 5 millió eurót fektet be az Alza cseh webáruház, és tervei szerint jövőre bekerül a három legnagyobb magyarországi e-kereskedő közé.
A cég csütörtöki közleménye szerint arra számít, hogy magyarországi árbevétele jövőre 10-15 milliárd forint lehet. Az Alza 2016-ban hozta létre magyarországi cégét, az Alza.hu Kft.-t, amely tavaly év végén megnyitotta első üzletét.

A 18 év alatti korosztály 92 százaléka rendelkezik Instagram-profillal, tízből heten pedig naponta többször, akár óránként is ránéznek a képmegosztó alkalmazásra – derül ki az Antall József Tudásközpont Szóda Műhelye, a Noizz.hu, a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a Deák 17 Gyermek és Ifjúsági Galéria online kutatásából.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek