A felnőtt magyar internetezők saját bevallásuk szerint a karácsonyi ajándékokra tavaly hozzávetőlegesen 234 milliárd forintot költhettek, amelynek 42 százalékát körübelül 98 milliárd forintot online, 58 százalékát mintegy 136 milliárd forintot pedig offline üzletekben költötték el - derült ki az eNET Internetkutató decemberi és januári felméréseiből.

Közeledik az online webáruházak nagy napja, a Black Friday. 10-ből 9 ember ismeri az akciót és túlnyomó többségük online vásárol ezen a napon – derül ki a CIB Bank reprezentatív kutatásából. A pénzintézet várakozásai szerint idén minden harmadik ember vásárolni fog az év egyik legnagyobb leárazásának keretében és a webáruházak forgalma akár háromszorosára is nőhet ezen a napon.

Az Európai Parlament strasbourgi plenáris ülésén szigorúbb fogyasztóvédelemi szabályokat fogadott el az online vásárlások esetében, ugyanis felmérések szerint az utazással, szórakozással, ruházattal, elektronikai termékekkel és hitelezéssel foglalkozó elektronikus kereskedelmi oldalak több mint egyharmada megsérti az uniós fogyasztóvédelmi jogot.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek