545 milliárd forint: ennyi volt 2017-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma. Ezzel először szárnyalta túl az 500 milliárd forintos lélektani határt. 10 év alatt, 46 milliárd forintról 545 milliárd forintra, több mint tízszeresére nőtt a hazai internetes kiskereskedelem.

A Start it @K&H inkubátor ViddL csapata döntős lett a PowerUp! közép-európai energetikai versenyen. A hazai startup online rendszere a futárszolgálatoknál olcsóbb, igények szerinti szállítást és gyors, egyszerű csomagfeladási lehetőséget kínál, új utat nyitva ezzel a városon belüli csomagszállításban. 

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása szerint az elmúlt évben jelentősen nőtt az internetezők aránya az idősek körében, a generációk közötti digitális szakadék nem mélyül tovább - mondta a hivatal főigazgatója kedden Siófokon, a Media Hungary 2018 konferencia megnyitóján.

A norvég Auka cég körkérdésére adott válaszok alapján a magyar bankárok egynegyede komolyan aggódik, hogy a fintech óriás cégek uralhatják majd a mobilfizetési piacot, háromnegyedük viszont úgy véli, saját bankjának nem kell alkalmazkodnia vagy változtatnia a működésén a technológiai cégek színrelépése ellenére sem - mondta Daniel Döderlein, az Auka fintech vállalkozás alapítója kedden, Budapesten, a norvég nagykövetség rendezvényén.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek