E-kereskedelem
Tipográfia

A fogyasztókkal folytatott személyre szabott kommunikáció, intelligens asszisztensek, állandó elérési lehetőség, az értékesítési csatornák zökkenőmentes összekapcsolása, valamint több partner és beszerzés - ezek a fő trendek, amelyek a világ e-kereskedelmének arculatát fogják alakítani 2019-ben és az utána következő években, az IGD Retail Analysis cég legújabb jelentése szerint.

Perszonalizáció

2019-ben gyorsan fog haladni a perszonalizáció. A vásárlók az igényeikhez szorosan igazodó ajánlatoknak köszönhetően időt fognak megtakarítani, könnyen elérik az új termékeket és jobban tudnak majd élni a nekik szóló promóciókkal. A kiskereskedők és a gyártók az egész világon egyre bátrabban fogják használni a big data elemzéseket, valamint a személyre szabott értékesítési szolgáltatásokhoz alkalmazott mesterséges intelligenciát. A jövőben minden vásárló számára egy személyes mikroüzlet lesz elérhető, amely a számára szükséges termékeket fogja kínálni, a kizárólag online kapható terméksorozatokat, a személyre szabott promóciókat és ajánlatokat, valamint reklámokat és hűségprogramokat is.

Intelligens asszisztensek

Az utóbbi években a hangasszisztensek aratják a legnagyobb sikert - ezek beszédfelismerő technológiát alkalmazó berendezések. Időt takarítanak meg, segítik a vásárlás tervezését, és az új termékek kipróbálását. Az intelligens asszisztens a nagy adatállományok és a mesterséges intelligencia egyesítése. A vásárlók szívesen próbálnak ki új termékeket vagy szolgáltatásokat, de az internetes szolgáltatások folyton a kényelem és az inspiráció egyesítéséért harcolnak.

Állandó elérés mindig és mindenütt

2019-ben várható, hogy fejlődni fog a megrendelések automatikus megújítása, a közösségi kereskedelem körében új megoldások végrehajtása, valamint a megrendelésteljesítés új módszereinek szolgáltatása is – mindez azért, hogy a fogyasztó gyorsabban és kényelmesebben vásárolhasson. Jelenleg a modernitás és a kényelem csúcsa a hangos vásárlás - hangasszisztens közvetítésével információt lehet szerezni a termékről, ki lehet egészíteni a készletet vagy új vásárlást lehet végezni. Jelenleg a fejlődés iránya a közösségi hálózatokban folytatott vásárlások, és az új szállítási módok. Ebben a trendben a kínaiak járnak az élen. A nem túl távoli jövőben nem kell majd belépni az adott kiskereskedelmi oldalra. Elég lesz, ha megnézünk egy terméket egy fényképen, filmen vagy tévében ahhoz, hogy a vásárlókosárba tegyük. A kényelem lesz az uralkodó tényező. összekapcsolt Értékesítési csatornák Az ún. seamless shopping lesz a kiskereskedők fő kihívása, akik az online csatornák és a valós üzletek lehető legjobb integrációjára törekednek. A jövőben mielőtt egy normál üzletbe mennénk, online és valós időben ellenőrízhetjük, hogy a keresett termék elérhető-e, információt, a felhasználás módjára vonatkozó tanácsokat szerezhetünk. A normál üzletben való vásárlás során applikáció segíthet nekünk ezeknek a tartalmaknak a felhasználásában, megtalálni az árut és sorban állás nélkül fizetni a pénztárnál.

Több partnerszerződés

Sok oka van annak, hogy miért várható az e-kereskedők erőinek összefogása. Néhány cég nem elég hozzáértő, hogy fejlessze saját e-kereskedelmi tevékenységét. Sokan próbálták saját eszközökkel megvalósítani és elbuktak. A soron következők átszervezik szolgáltatásaikat, hogy könnyebben integrálhassák másokkal. Az együttműködés lehet a módszer az egyes kisebb vagy nagyobb innovációs projektek fejlesztésére.

 

online1

Az IGD cég Online Store of the Future című kutatása alapján, 442 ország felső szintű cégvezetőinek 77%-a szerint a fogyasztókkal folytatott számítógépes kommunikáció hamarosan szinte teljes egészében személyre szabott lesz.

 online2

A Shoppers of the Future kutatása szerint, amelyet az IGD végzett kétezer brit fogyasztó körében, a fogyasztók 80%-a szívesen próbál ki új terméket, szolgáltatást.

online3

Jelenleg már az e-vásárlók 46%-a véli úgy, hogy kényelmesebb online vásárolni, mint üzletekbe járni.

online4

Az IGD adatai szerint a brit vásárlók 85%-a szeretne használni olyan technológiát, amely megkönnyíti az élelmiszer-vásárlást a normál üzletekben.

 

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek