E-kereskedelem
Tipográfia

Az online élelmiszerpiac Olaszországban jelenleg 812 millió eurót tesz ki, ami 2016-ban 37% -os növekedést jelent - az Osservatori digitális innovációs csoport legújabb jelentése szerint.

A teljes összegből az élelmiszerek 708 millió eurót (+ 39%) tesznek ki, a fennmaradó 104 millió euró (+ 26%) az egészségügyi és testápolási cikkekből származik. Az élelmiszer-ágazatban az online értékesített termékek több mint a fele (54%) szárazáru, vagy csomagolt, beleértve a kávét, a friss termékeket (31%), alkoholtartalmú italokat (9%), alkoholmentes italokat (5%) és fagyasztott élelmiszereket (1%).

olasz

Bár az olaszok egyre inkább vásárolnak online is élelmiszereket és italokat, ezek a vásárlások csak az összes kiskereskedelmi vásárlás 0,5% -át teszik ki Olaszországban, és a B2C e-kereskedelmi szegmensének 4% -át - egy 23,1 milliárd euró értékű piacon.

Olaszország elmarad a fejlettebb e-kereskedelmi piacoktól az élelmiszer- és élelmiszer-vásárlások terén. Az Egyesült Királyságban az online kiskereskedelem 8% -os piaci részesedéssel rendelkezik, ugyanez Franciaországban 6%, Németországban és az Egyesült Államokban pedig 2%.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok