Ma már nincsen nyár napozószerek nélkül. A napozáskor és a napozás után használatos termékek jelentős fejlesztéseken estek át, éppúgy, mint a gyermekeknek és a babáknak való fényvédő termékek.
Ma már nincsen nyár napozószerek nélkül. A napozáskor és a napozás után használatos termékek jelentős fejlesztéseken estek át, éppúgy, mint a gyermekeknek és a babáknak való fényvédő termékek.
Új külsővel, teljesen megújított termékkínálattal és kényelmi elemekkel találkozhat az az autós, aki betér a Shell Hungary töltőállomásaira. A társaság a tervek szerint 2020-ig a teljes, 190 benzinkútból álló hálózatát megújítja. A Shellnél kiemelt célként kezelik a párizsi klímaegyezményben foglaltak megvalósítását - ehhez a lehetséges megoldási módokat is meghatározta a vállalat –, emellett nagy hangsúlyt fektetnek a társadalmi felelősségvállalásra is.
Bujdosó Andrea, a Shell Hungary Zrt. igazgatósági elnöke volt a beszélgetőpartnerünk, akitől azt is megtudtuk, hogy a Shellnél stratégiai cél a női munkavállalók számának növelése.
Amikor a hatvan év felettiek fogyasztói magatartása kerül szóba, az első kép, ami felvillan, a túlárazott paplanok és egyéb csodaeszközök erőszakos marketinggel történő eladása. Pedig a szeniormarketingben ennél jóval több van, ideje, hogy az egészségügyi és a telekommunikációs szektor után az FMCG képviselői is nyissanak az egyre növekvő számú idős felé.
Figyelmeztet a pénztáraknál lévő sorok kialakulására és azok megszüntetését is megoldja egy magyar startup, az Ultinous mesterséges intelligencián alapuló arc- és testfelismerő rendszere, ezzel jelentős árbevétel-növekedéshez juttatva a megoldást alkalmazó cégeket. A rendszer a világ harmadik leggyorsabb ilyen algoritmusán alapul és jelenleg is tesztelik magyar és külföldi boltláncok.
Bővebben: Magyar cég szünteti meg a sorban állást a boltokban
Még mindig a diszkontláncok túlsúlya a jellemző a kelet-közép-európai régió kiskereskedelmi piacára, s bár rövid távon a hipermarketek is fejlődhetnek, egyre nagyobb teret nyernek a lokális, gyakran csak egy ország területén működő helyi láncok. A változó piaci környezethez a gyártóknak is alkalmazkodniuk kell, számukra jó kiút lehet a saját márkás termékek gyártása – derül ki az LZ Retailytics a Termékmix magazin számára készített exkluzív elemzéséből.