Az év végi sütés-főzésnek nagy hagyománya van hazánkban, a karácsonyi időszak nemcsak az ajándékozásé, hanem az otthoni vendéglátásé is, aminek velejárója a sültek, aprósütemények és egyéb nyalánkságok elkészítése.
Az év végi sütés-főzésnek nagy hagyománya van hazánkban, a karácsonyi időszak nemcsak az ajándékozásé, hanem az otthoni vendéglátásé is, aminek velejárója a sültek, aprósütemények és egyéb nyalánkságok elkészítése.
A mindennapos testápolás rutinszerű része a tusfürdők használata, azonban a ma kapható termékek a folyamatos innovációknak és hagyományokat teremtő trendeknek köszönhetően nemcsak a tisztaság elérésében segítik a fogyasztókat, hanem a környezettudatos vásárlást is előtérbe hozzák.
Hazai és nemzetközi vállalatok vezetői találkoztak a második alkalommal megrendezett Education & Cooperation elnevezésű szakember-találkozón a Szent István Egyetem Budai Campusán, az Élelmiszertudományi Kar (SZIE ÉTK) szervezésében augusztus 28-án. Az idei év meghívott díszvendége dr. Howard Moskowitz professzor volt, aki előadásában betekintést nyújtott az élelmiszeripari marketinginnováció, termékfejlesztési koncepciók általa kifejlesztett módszertanának eredményeibe. A rendezvényen ismertették a módszer hazai alkalmazásait is.
Bővebben: Mind Genomics – Forradalmi módszer az élelmiszer-marketingben
A tinédzser korosztályt célzó kozmetikai piac hatalmas összegeket ér – véli a Mintel elemzőcég, elég ha csak a különböző influencerek, bloggerek, vloggerek, vagy a Kylie Jennerhez és Zoellához hasonló sztárok online követőinek számát nézzük. Kik ezek a fiatal vásárlók? Tudatosak, ismerik a legújabb technológiákat és nem magazinokból vagy a Facebookról, hanem bemutatóvideókból szerzik a legfontosabb benyomásaikat. Ők az úgynevezett AVID-generáció. A Mintel által kreált rövidítés a felnőttkor előtt álló „videóvezérelt” fiatalokat jelenti, akik ismerik a legfontosabb influencereket – online véleményvezéreket – és készségszinten használják a digitális megoldásokat.
Bővebben: Kozmetikumok fiatal fogyasztói, avagy az AVID-generáció
Milyen tradíciókat hozott át a jelenbe a már több mint 130 éve működő Győri Likőrgyár? Hogyan befolyásolják a nemzetközi trendek a magyar szeszesital-piacot? Milyen nehézségekkel kell megküzdeni a piac szereplőinek? Barabás Attilával, a Győri Likőrgyár Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.