Folyamatos innováció jellemzi az intimhigiéniai termékek szegmensét, amelyben a gyártók a minőség mellett kiemelten fontosnak tartják az oktatásban való részvételt.
Folyamatos innováció jellemzi az intimhigiéniai termékek szegmensét, amelyben a gyártók a minőség mellett kiemelten fontosnak tartják az oktatásban való részvételt.
A fogyasztói kívánalmak szerint ma egy arckrémnek többet kell nyújtania, mint egy évtizeddel ezelőtt, és a hideg és szelesebb téli napokon nem csupán az arc fokozott védelmét szeretnék elérni. A tél próbára teszi a fedetlen arcbőrt. Ez vonatkozik fiatal és idős emberre, zsíros és száraz arcbőrre egyaránt. Az ártalmak azonban megelőzhetőek a széles kínálatban elérhető megfelelő arckrémekkel és arcápoló termékekkel.
Egyedülálló felmérést készített a SentiOne online piackutató cég az arc-, haj-, illetve testápolási és sminktermékek fogyasztói kedveltségéről és használatáról, meglepő eredményekkel.
Bővebben: Arcápolási termékek – Mit írnak róluk az internetezők?
Szinte már nem is emlékszünk, mikor találkoztunk először limitált kiadású termékkel, hiszen ezek már a mindennapjaink részei. Minden valamirevaló márka beépítette a stratégiájába, és előszeretettel alkalmazza ezt a marketingeszközt.
A világ kávétermelése és -fogyasztása az elmúlt 10 évet nézve némi ingadozással folyamatosan növekszik, ami a hazai kávépiacra is kihat: a fogyasztók egyre inkább a minőségi, drágább termékek felé fordulnak.