Kalandos és a magyar történelem viharaitól sújtott cégtörténettel büszkélkedhet a legismertebb fűszermárkának számító Kotányi, amelyet a mai napig az alapító család irányít, igaz, immár Ausztriából. A cég számára a minőség és a tradíció a legfontosabb értékek, ami jól tükröződik az egyik fontos terméknek számító piros paprika termelésében és gyártásában is. A Kotányi nemcsak a hazai fűszer-kiskereskedelem meghatározó szereplője, de piacvezetőnek számít a HoReCa-szegmensben is – tudtuk meg Galácz Márta ügyvezető igazgatótól.
A mosó- és tisztítószerek kiválasztása sokak számára ma már nem is olyan egyszerű. Valószínűleg minden fogyasztó feltette már magában a kérdést: a színes ruháknak valót, az öko- vagy a nagy hatékonyságú mosószert használja? A folyékony mosógélt vagy a mosóport tegye a kosarába? A piac résztvevői igyekeznek minden igénynek megfelelni.
Bővebben: Mosószerek: Növekvő igény innovatív termékek iránt
Tavaly novemberben jelent meg Csomagolásmenedzsment címmel egy hiánypótlónak szánt könyv, hiszen korábban nem született olyan összefogó kiadvány, amely a csomagolás és a csomagolástervezés fontosságával foglalkozik. A könyv apropóján beszélgettünk a szerzővel, Dörnyei Krisztina marketing tanácsadóval, a csomagolás legfontosabb trendjeiről, az újrahasznosítás problémájáról, a perszonalizált és a saját márkás csomagolás sajátságairól, valamint azt is megtudhattuk, hogy fogyasztói szempontból milyen a jó csomagolás.
Bővebben: Dörnyei Krisztina marketing tanácsadó: A jó csomagolás minden érzékszervre hat