Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.
Hatéves a környezetbarát tisztítószereket és kozmetikumokat kínáló Naturcleaning. A többszörös díjnyertes, fenntartható módon előállított hazai márka a jelenlegi inflációs környezetben is folyamatosan növekszik. A főként női vásárlókat megcélzó, hatalmas portfólió darabjai szépek, egyszerűen használhatóak, és koncentrált összetételüknek köszönhetően sokáig elegendőek.
Az F&F Kft. hazai és nemzetközi viszonylatban is olyan ütemben bővül, hogy mindössze pár év alatt többszörösére nőtt a forgalma. Idén fontos innovációk történtek a kézműves nyalókákat készítő cégnél.
Fontos évfordulóhoz ért a Márka Üdítőgyártó Kft. a történetében. A napjainkban is népszerű üdítő, a Márka 50 éves. Horváth Adrienn marketing és HR igazgató lapunknak arról mesélt, hogy melyek voltak a legfontosabb mérföldkövek az ikonikus magyar márka történetében, és minek köszönhető a ma is családi tulajdonú cég páratlan sikere.
A magyar dinnyetermő terület csökkenése végre megállt, az exportpiacokon pedig jobb lehetőségek rajzolódnak ki az idei szezonban. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamarától és a FruitVeB-től érdeklődtünk arról, hogy milyen dinnyetermésre számítanak most nyáron.
A GKID nemrégiben megjelent 2022-es e-kereskedelmi toplistáján újoncként egyből az FMCG mezőny 6. helyére került a Pelenka.hu. Emellett különösen figyelemre méltó teljesítmény, hogy az FMCG szektor szereplőinek rangsorában a Pelenka.hu lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú vállalat.