A magyarországi kiskereskedelmi forgalomra egyre nagyobb hatással bír a hálózatok hűségprogramjaival járó teljesítés. Egy hűségprogram többről szól, mint a kampányokról, árleszállításokról és kuponokról.
A magyarországi kiskereskedelmi forgalomra egyre nagyobb hatással bír a hálózatok hűségprogramjaival járó teljesítés. Egy hűségprogram többről szól, mint a kampányokról, árleszállításokról és kuponokról.
Mivel tudják különlegessé tenni a téli ünnepek előtti vásárlást a kisboltok? Hogyan lehet „behívni” a vásárlókat a kisboltokba? A karácsonyi, szilveszteri vásárlási láz a kisboltokra is hatással van, már nem csak az ünnepi asztalra szánt, ám hiányzó ételeket veszik itt a fogyasztók.
Bővebben: Nem akarnak versenyre kelni a hiperekkel: Év végi bevásárlási roham „kicsiben”
Az elmúlt 12 évben a Glamour Napok megkerülhetetlen jelenséggé vált a fogyasztók és a kereskedők körében egyaránt. A kuponos hétvége hatalmas forgalmat generál a boltokban, nem véletlen, hogy évről évre többen csatlakoznak az akcióhoz.
Bővebben: Tavaszi-őszi kiskarácsony: A Glamour Napok szerepe a magyar fogyasztói kultúrában
Jobb, ha megbarátkozunk vele: a digitalizációnak és a felnövekvő generációknak köszönhetően a hagyományos vásárlásnak és kereskedelemnek lassan vége. Hol vannak már azok az idők, amikor elég volt egy cégér vagy egy megállító tábla a vevőcsalogatáshoz?
A gazdaságot és a kereskedelmet egyre inkább az adatok és az új, formabontó megoldások uralják. Lehet legyinteni, hogy „ez csak a nyugati piacokra igaz”, ám ez tévedés: a technológia alapú kisker Kelet-Európa ajtaján is kopogtat.
Bővebben: Csatornák fúziója: milyen lesz a jövő kiskereskedelme?
Egy friss felmérés szerint már nem csak az idősebbek és a középkorúak, hanem egyre több fiatal vásárol ezen a hagyományos módon. A piacok elsősorban a friss áruk, a helyi termelők és a kapcsolatteremtés, a közösségi élmény az „ismerős árusok” miatt keresettek.
Bővebben: Újra trend itthon a piacozás: Felveszik-e a versenyt a szupermarketekkel?