Megjelent a szeptemberi Chef&Pincér magazin
Megjelent a szeptemberi Chef&Pincér magazin
Jóformán egyeduralkodónak számít a hazai piacon, mégis a szűk szakmát leszámítva, kevesen ismerik a Wet Wipe Kft. szerteágazó tevékenységét. A közgazdász végzettségű cégalapító – Kohányi Ferenc – huszonkét évvel ezelőtt vágott bele a nedves törlőkendők gyártásába, és az azóta eltelt évtizedek alatt folyamatosan növelte a cég portfólióját. A számos díjjal elismert miskolci cég termékei ma már olyan magas minőséget képviselnek, hogy nemcsak Nyugat-Európába, de a Közel-Keletre és Észak-Afrikába is exportálnak. A sikeres vállalkozás legújabb innovációiról, és a múltbéli tanulságokról is kérdeztük a Wet Wipe Kft. ügyvezetőjét, Kohányi Ferencet.
2011 óta működik Magyarországon a cseh Úsovsko Food hazai leányvállalata, s ezalatt az idő alatt meghatározó szereplőjévé vált a cereál szegmensnek. Az egészséges táplálkozást zászlajára tűző cég folyamatosan fejleszti termékkínálatát, legyen szó müzliszeletekről, zabkásákról, vagy granolákról. Fit márkanéven kapható termékeik közül a legújabb az újdonságnak számító, többféle ízben is elérhető Fit GABONA Shake. A cégről, az egészséges étkezés fontosságáról és az új termékekről beszélgettünk Vida Róbert ügyvezetővel.
Bővebben: Fit Gabona Shake: Egy igazi különlegesség a cereál piacon
Prémium kategóriás trappista sajt gyártását kezdte meg tavaly az Alföldi Tej Kft. új debreceni sajtgyárában. Rózsás Mónika ügyvezető igazgató szerint az éves gyártási kapacitással a teljes hazai import egyhetedét tudja kiváltani a cég. A Magyar trappista sajt márkanéven forgalomba került termékre pozitív a vásárlók reakciója, ezért további fejlesztések várhatók.
Teljesen átalakítja magát a kiskereskedelmet és a vásárlási szokásokat is a koronavírus járvány. A válság hatására idén akár duplájára is nőhet az online kereskedelem volumene elsősorban az FMCG-szektorban, a kisboltok szerepe ugyanakkor érdemben nem változik. Jagodics Rita kereskedelmi marketing szakértőt, a Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. ügyvezető igazgatóját kérdeztük a járvány kereskedelemre gyakorolt hatásairól.