Magyarországon a kávéfogyasztás nagy népszerűségnek örvend. Nem csoda, hogy a trendekkel és a fogyasztói igényekkel együtt a kávékínálat is változik és folyamatosan innovációkkal lépnek elő a forgalmazók.
Magyarországon a kávéfogyasztás nagy népszerűségnek örvend. Nem csoda, hogy a trendekkel és a fogyasztói igényekkel együtt a kávékínálat is változik és folyamatosan innovációkkal lépnek elő a forgalmazók.
Kutatások is bizonyítják, nem csupán gyakorlati tapasztalat az, hogy általában a nők a fogyasztás motorjai egy családban, a nőknek pozitívabb a viszonyuk a vásárláshoz, mint a férfiaknak, hamarabb felfigyelnek az újdonságokra, a termékfejlesztésekre.
A Veresi paradicsom olyan új termékkel rukkolt elő, amely elmondásuk szerint a hagyományos rágcsálnivalókkal fog versenyezni. A cég csúcsterméke a Cukorfalat, ez a rendkívül édes snack-paradicsom. Tavaly beválasztották őket a világ 100 legjobb kertészete közé. Márkus Zsolt ügyvezetővel beszélgettünk a paradicsompiac trendjeiről, a zöldség-márkaépítés nehézségeiről és a régi berögződésekkel való harcról.
Bővebben: Itthon kevésbé szokás zöldséget márkázni - Márkus Zsolt, Veresi paradicsom
A kutatás-fejlesztés és innováció által vezérelt iparágak Magyarországon is követik a nemzetközi és a fogyasztók által diktált trendeket.
Számos cég innovációjában meghatározó szerepet kell, hogy kapjon a csomagolás és a csomagolástechnika, legyen szó annak módjáról, vagy anyagáról. A hosszabb és biztonságos eltarthatóság pedig a minőség megőrzésével együtt az egyik legjobb reklám lehet. Népszerű technológiák, melyek nálunk kevésbé
elterjedtek.
Bővebben: Csomagolástechnikai innovációk: Támogatják az érzékszervi fogyasztást