Marketing
Tipográfia

A pelenka is lehet vidám mintázatú, szuperhősös és exkluzív. Színes limitált kollekciójának kínálatával a márkaérték közvetítése mellett nem a divatteremtés a Libero célja, hanem a szülők és a babák boldogsága.

A minőség változatlan, a design változhat

A minőség az egyik leggyakrabban és legtágabb értelemben használt fogalom. Márpedig a limitált kiadású termékek nemcsak arról ismertek, hogy korlátozott mennyiségben és időben érhetők el a vásárlók számára, de egyedi csomagolásukkal, designjukkal és promóciójukkal is kitűnnek, illetve azzal, hogy a meghatározott áruválaszték minősége mit sem változik.

Innovatív termékkínálatával a higiéniai és egészségügyi termékek területén korosztálytól függetlenül az életminőség javítását kívánja segíteni az Essity. A Libero időszakos, egyedi megjelenésű kiadású kollekcióját elsősorban az jellemzi, hogy a márkától megszokott minőséghez egy igazán divatos külső társul. A Comfort és Up&Go pelenkákat egyedi tervezésű motívumok teszik még különlegesebbé, ám kialakításuk a folyamatosan nyújtott biztonságot garantálja.

Nagy Eva essity„A limitált kiadású termékek témaválasztásánál törekszünk arra, hogy közvetítse a márkaértékeket, izgalmas, felkapott és kedvelt legyen mind az anyukák, mind a kicsik körében” – ismertette Nagy Éva, az Essity Hungary Kft. senior brand managere, aki elmondta, hogy az időszakosan forgalmazott kollekció mindig az adott témához igazodva a csomagolás designjában és a pelenkán lévő figurákban különbözik. Ezek a pelenkák nemcsak a babák kényelmét szolgálják, hanem egy kicsit öltöztetnek is. Azonban a minőség és a terméktulajdonságok változatlanok.

Szuperhősöktől a fenegyerekekig

Mint ismert, 2017-ben hosszú évek után újra megjelentek az üzletek polcain a Libero limitált kiadású pelenkái, ezúttal kis szuperhősökké változtatva a gyermekeket. Ekkor a Liberót jellemző szokásos minőséghez egy igazán menő, stílusos és egyedi külső társult.

„A Superhero-témát azért választottuk, hogy megalapozzuk az új kommunikációt, ami azt sugallja, hogy a Libero pelenkában a baba felszabadultan, korlátok nélkül mozoghat. Arra törekszünk, hogy pelenkáink a babáknak biztonságos kényelmet nyújtsanak, hogy a baba-szülő együtt töltött ideje zavartalan legyen” – fogalmazott Nagy Éva, az Essity Hungary Kft. senior brand managere.

Mint megtudtuk, a promóció célja a termékek megismertetése és a kipróbálás generálása, vásárlásra ösztönzés, valamint új vevők megszerzése volt. A célcsoportot a 3 év alatti gyermeket nevelő szülők alkották. Az innovatív dizájnú és trendi Superhero limitált kollekció bevezetését 360°-os marketingkampánnyal támogatták, melynek része volt egy országos nyereményjáték-promóció.

A Superhero sikerén felbuzdulva az idei évben is várható egy limitált ideig elérhető termékösszeállítás, mely július folyamán kerül a boltok polcaira. Az új Libero egyedi kollekcióval Xtreme-irányt vettünk! „Nap, mint nap minden gyerek kihívásokkal birkózik meg” – ez adta az inspirációt a Libero Xtreme-kiadás megalkotásához. A kollekcióink rávilágít, hogy minden gyermek a saját módján egy kis fenegyerek. Egyedi tervezésű figurák teszik még kivételesebbé a Libero Comfort és Up&Go pelenkákat, ám kialakításuk az eddig megszokott biztonságot garantálja. A bevezetését 360° marketingkampánnyal támogatjuk: széles körű ATL és BTL kommunikációt tervezünk, amelynek részét képezi TV-, online és közösségimédia-megjelenés is.

Újdonság a mindennapokban

A Libero a limitált termékkínálatait nem szokta bizonyos eseményhez kötni, azonban elmondható, hogy a márka ezen megjelenéseivel egyedi a piacon. Nagy Éva szerint, noha az édesanyák különösen kedvelik a szezonális és speciális kiadásokat, a túl gyakori megjelenés a célközönség érdeklődésének elveszítéséhez vezethet. Így fontos, hogy megfelelő gyakorisággal jelentkezzen egy márka korlátozott számú kollekcióval.

A gyártói kínálat a gyakran változó és különböző fogyasztói igényekhez igazodik. Az anyukák nyitottak az újdonságokra, igénylik az innovációt, a termékfejlesztést, sőt a divat is fontos tényező, ezért a gyártók újabb és újabb dizájnnal forgalmazzák termékeiket.

„A limitált megjelenés jó alkalom, hogy egy kis újdonságot vigyünk az anyukák és a kicsik mindennapjaiba, kommunikáljuk a márka értékét és építsük a márkát” – említette az Essity senior brand managere.

Nagy Éva tapasztalata szerint az anyukák feltételezhetik, hogy a termék is változik ebben a meghatározott időszakában, de nem így van. A pelenka az ismert kivételes minőségben és terméktulajdonságokkal kerül a piacra ilyenkor is. Ennek megfelelően a limitált kiadású egyedi külsővel rendelkező termékek ára sem változik, azaz megegyezik a normállal. A változás csak a csomagolást és pelenkadesignt érinti.

 

(Termékmix - 2018 július-augusztusi szám)

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek