A Coca-Cola Magyarország ma bejelentette, hogy egységesíti a hazánkban forgalmazott márkákat. Új, egységes megjelenést kaptak a Coca-Cola cukorral és cukor nélkül készülő variánsai.

A Coca-Cola Magyarország mai bejelentése azt jelenti, hogy az eddig külön brandként kezelt Coca-Cola, Coca-Cola Light és Coca-Cola Zero a Coca-Cola termékvariánsaként lesz megvásárolható. Mindenütt ugyanazzal az egységes Coca-Cola márkával találkozhatunk majd, de persze továbbra is választhatunk az íz és a kalóriatartalom alapján - írja közleményében a Coca-Cola Magyarország.

A teljesen új irányt jelentő egységes márkamegjelenés bevezetésének célja, hogy a fogyasztók jobban megismerjék és szívesebben kipróbálják a kóla különféle kalóriatartalmú és kiszerelésű változatait. A cukormentes termékvariánsok mostantól minden Coca-Cola reklámfilmben és hirdetésen is megjelennek.

A túlzott cukorfogyasztás senkinek sem tesz jót. Új stratégiánk is megerősíti, elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a kalóriamentes termékeinket minden eddiginél elérhetőbbé és vonzóbbá tegyük a fogyasztók számára, és segítsünk nekik tájékozódni, hogy megalapozott döntéseket hozhassanak"- mondta az új stratégiát bemutató rendezvényen Niklós László, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ügyvezetője.

Bár az ikonikus Coca-Cola íz az eredeti marad, az egységes márkastratégia keretében számos más változást terveznek - úgy a csomagolásban, mint a marketingben. Ennek részeként hangsúlyosabban jelennek majd meg a cukormentes Coca-Cola variánsok és a kisebb kiszerelések.