Nincs feldolgozhatatlan szemét - állítja Tom Szaky, a TerraCycle alapítója, aki szerint a chipses zacskó, a használt pelenka, de még a cigarettahamu is újrahasznosítható. A cég működésénél nem a profit maximálása a fő cél, hanem, hogy minél több hul­ladékot feldolgozzanak.

 

A versenyképesség megőrzése érdekében elengedhetetlenek a fejlesztések, jóllehet ezek hatása nem feltétlenül mutatkozik meg a forgalom bővülésében - véli Blázsik Ferenc.
A Sikér Malom­ipari Zrt. tulajdonos-vezérigazgatója szerint a technológiai fejlő­dés mellett a piac egyre jobb ismerete a növekedés feltétele.

 

Az IBM legfrissebb felmérése szerint a marketingvezetők egyre elveszettebbnek érzik magukat a digitális dzsungelben, miközben a fogyasztók lassan a vállalat stratégiai ügyeiben is átveszik az irányítást.
Georgiu Achillest, az IBM Magyarországi Kft. vezető tanácsadóját arról kérdeztük, hogy a versenykörnyezet miként határozza meg a választott stratégiát és milyen szerep jut a technológiáknak.

A tavalyi évben az Auchan Magyarország Kft. forgalma a 7 új áruház csatlakozásának köszönhetően mintegy tíz százalékkal nőtt. Dominique Ducoux-ot, az Auchan Magyarország vezérigazgatóját arról kérdeztük, hogy a tavalyi bővülést követően az erre az évre tervezett konszolidációt miként látják megvalósulni.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek