Az agrárium jövedelmezőségének növelése, a vidék megtartó képességének erősítése mellett a bizalmi kapcsolatok kialakítását tekinti a legfontosabb célnak Horváth István. A Földművelésügyi Minisztérium kiemelt programokért felelős miniszteri biztosát a Magyar Gasztro Térkép Klaszter II. KMS Workshopján
kérdeztük Baktalórántházán.

A hazai konyhakész saláta piac tovább fejlődött a tavalyi évben, bár a kategória részesedése a fejlettebb országokhoz képest még mindig alacsony. Az eisberg növekedésében a cég salátafogyasztást és márkát népszerűsítő marketingkampányai és megújult választékpolitikája egyaránt fontos szerepet kaptak. A részletekről Gazsi Zoltán ügyvezető igazgatót kérdeztük.

Palócz Éva az adókoncentráció mérséklését tartaná helyesnek, hiszen a magyarországi ráta igencsak meghaladja a hozzánk hasonló adottságú országokét.
A Kopint-Tárki Zrt. vezérigazgatója szerint a kereskedelmi láncokat pedig békén kéne hagyni és arra kellene törekedni, hogy a gazdaság minél jobban kihasználja a hazai termelők exportjának növelésére a kereskedelmi lehetőségeket.

Telekommunikáció, pénzügy, kereskedelem, vagy éppen agykutatás - mind olyan területek, ahol a növekvő adathalmazokra épülő döntéshozás jelentősége erősödik. A kereskedelem főként marketing területeken hasznosítja az adatokból kinyert előrejelzéseket. Ezek segítségével azt is megtudhatjuk, hogy az adott terméket várhatóan kik, mikor és hol fogják megvásárolni.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek