Vásárlási döntéseinknél legfeljebb egyszer nézzük meg alaposabban a termékek összetevőit, később emlékezetből vásárolunk, de impulzus vásárlásainknál a racionalitást is félretesszük.
A csomagolás marketingtrendjeiről Dr. Dörnyei Krisztina marketingszakemberrel, a Csomagolás Blog szerzőjével, az IBS docensével beszélgettünk.

A GMO-mentes jelölésre vonatkozóan nincs uniós szabályozás, itthon azonban megszületett az erre vonatkozóhazai jogszabálytervezet, amelynek bevezetésével erősödhet a „tiszta”élelmiszerek pozíciója. Dr. Oravecz Mártont, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) elnökét a 2013 óta érvényes Élelmiszerlánc-biztonsági Stratégia tapasztalatairól kérdeztük.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek