A változó piaci környezet a gyártói stratégia folyamatos megújulását igényli. A koncentrált és hatékony márkaépítéshez elengedhetetlen a fogyasztók alapos ismerete, amit a modern és újszerű marketing eszközök is segítenek. A részletekről Jaroslav Horváth-ot, a Meggle Hungary Kft. Country Managerét kérdeztük.

Akár 15 százalékos keresletnövekedést, a sertéslétszám emelkedését, foglalkoztatás bővülést, és a feketekereskedelem visszaszorulását várja a szaktárca a sertésáfa 17 százalékos csökkentésétől. Ha a mostani intézkedés beválik, akkor további termékek áfáját is mérséklik. A részletekről Dr. Fazekas Sándor földművelésügyi minisztert kérdeztük.

Termelő vállalatként a nyersanyagellátás folyamatos biztosítását tartja az egyik legnagyobb kihívásnak Ujházi Attila. Amellett a kereskedelem alakulása, a fogyasztói szokások változása ugyancsak olyan tényezők, amelyekre megfelelő választ kell adni. A Koch’s Torma Kft. ügyvezető igazgatója szerint a teljes torma terméklánc lefedése, a centralizált gyártás és a fejlesztések egyaránt versenyelőnyt jelentenek a kiélezett piaci környezetben.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek