Új külsővel, teljesen megújított termékkínálattal és kényelmi elemekkel találkozhat az az autós, aki betér a Shell Hungary töltőállomásaira. A társaság a tervek szerint 2020-ig a teljes, 190 benzinkútból álló hálózatát megújítja. A Shellnél kiemelt célként kezelik a párizsi klímaegyezményben foglaltak megvalósítását - ehhez a lehetséges megoldási módokat is meghatározta a vállalat –, emellett nagy hangsúlyt fektetnek a társadalmi felelősségvállalásra is.
Bujdosó Andrea, a Shell Hungary Zrt. igazgatósági elnöke volt a beszélgető­partnerünk, akitől azt is megtudtuk, hogy a Shellnél stratégiai cél a női munkavállalók számának növelése.

Hagyomány és innováció – ezen a két alappilléren nyugszik Kaldeneker György immár hetedik évébe lépett vállalkozása. A Lekvárosház Kft. életképességét mi sem bizonyítja jobban, mint a tavalyi évben elért 67 milliós nettó árbevétele. Az ismert szakáccsal a kézműves termékek reneszánszáról, fogyasztói szokásokról és nem utolsósorban a folyamatos szakmai megújulásról beszélgettünk. 

Az Oriflame hazai ügyvezetője szerint nemcsak a termékfejlesztéseikkel tudják megszólaltatni a fiatalokat, hanem a pénzkereseti lehetőséggel is. A folyamatos elismerésre és kötetlen munkavégzésre vágyó generációnak a közvetlen értékesítés remek üzleti lehetőséget kínál, ami által a tömegből is kiemelkedhetnek. Stein Évával, a cég magyarországi ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.

Ahogy a gyártás egyre rugalmasabb lesz, úgy lehet egyre inkább célcsoportokra igazítani a csomagolást. Ugyanakkor a termékfejlesztés során későn kezdenek el a csomagolásfejlesztéssel foglalkozni, így végül egyszerű és költséghatékony megoldások jönnek létre. Dörnyei Krisztinával, az IBS docensével, alias Csomag Olgával beszélgettünk.

A magyar fogyasztók nagyon szeretik az innovációkat és az újdonságokat,azonban a régi, megszokott termékeket vásárolják. Ez a kicsit ellentmondásos tendencia a csokoládé­ és édességpiac nagy részére jellemző. Az édességpiacon történt változásokról és innovációs megjelenésekről Sánta Sándorral, a Magyar Édességgyártók Szövetsége (MÉSZ) elnökével beszélgettünk.

A dm ismert a márkahűségről, illetve az élmény és érzelmi alapú vásárlási stratégiájáról. Csendes bevezetés mellett, ám számos figyelemfelkeltő felhasználóbarát szolgáltatással indította el online értékesítését a dm drogéria. Kanyó Rolanddal, a dm Kft. marketing és PR menedzserével beszélgettünk.

A sertéshús áfájának csökkentése nagyban hozzájárult az ágazat kifehéredéséhez, ami együtt járt a kevésbé hatékony piaci szereplők számának csökkenésével és a sertéshús népszerűsége is nőtt ezáltal. Az áfacsalások gyakorisága miatt ugyanakkor a piaci koncentráció késve indult meg Magyarországon és jelentős hatékonyságjavító lépésekre van szükség a nemzetközi versenyképesség növeléséhez. Kitörési pont lehet a speciális, nagy hozzáadott értékkel bíró készítmények gyártása, a termékpályák jobb szervezettsége, valamint az ágazati integráció növelése. Éder Tamással, a Hússzövetség elnökével beszélgettünk.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek