A L’Oréal csoport a ModiFace-szel közösen (a cég szakterülete a kiterjesztett valóság és a mesterséges intelligencia, nem régóta tagja a csoportnak) hosszú távú együttműködési tervet hirdettek meg a Facebookkal.

A két platform közvetlen összekapcsolásának köszönhetően a vásárlók az egész világon kiválaszthatják a sminkjüket, és tesztelhetik a Maybelline, a L’Oréal Paris, a NYX Professional Makeup, a Lancôme, a Giorgio Armani, az Yves Saint Laurent, az Urban Decay, és a Shu Uemura kozmetikai termékeit – közvetlenül a Facebook platformján a mobiltelefonokba és komputerekbe beépített kamerák segítségével.
Már idén augusztus végén a NYX Professional Makeup elsőként elérhetővé teszi a vásárlók számára, hogy a Facebookon multimédiás formában választhassanak a kozmetikumok között, és tesztelhessék azokat.

0 loreal

                    https://www.facebook.com/beautyforallbyloreal/videos/1904489666281354/
- A Facebooknak és a L’Oréalnak közös az elképzelése arról, hogy a kiterjesztett valóságnak kulcsszerepe lesz a termékek és márkák megismerésében, valamint a vásárlói döntések meghozatalában. Jelenleg abban a pillanatban vagyunk, amikor a technológia már elég fejlett, és a vásárlók minél gyakrabban szeretnének élni vele. Ezért a Facebookkal együtt elhatároztuk, hogy a szépségiparban megoldásokat nyújtunk erre. Átléptük a tartalomalkotás és mobilkörnyezetre való adaptálásának szintjét, most tudjuk majd megfigyelni, hogy a kiterjesztett valóság hogyan változtatja meg ágazatunk elveit és stratégiáit. – kommentálta Lubomira Rochet, a L’Oréal digitális igazgatója.