A hazai online kereskedelem idén is képes lesz arra, hogy megismételje a tavalyiA hazai online kereskedelem idén is képes lesz arra, hogy megismételje a tavalyi 15–20 százalékos növekedést, az FMCG szegmens bővülése ugyanakkor lényegesen elmaradhat ettől. A magyar piacon még bőven van hely új szereplők számára és a forgalomban is van mit behoznunk a régió többi országához képest.Egyre nagyobb teret nyer a határokon túli vásárlás és értékesítés, ez utóbbira pedig a magyar kereskedőknek is célszerű lenne felkészülniük – tudhattuk meg  Nagy Sándortól, az Ecommerce Hungary elnökétől, a G’Roby Netshop Kft.Online üzletág vezetőjétől.

Kiemelt szerepet kap az innováció az idén 25. születésnapját ünneplő dm drogérialánc életében. A webáruház és a törzsvásárlói program fejlesztése után egy egészen új támogatói kezdeményezéssel lép a piacra: a dmStart! Induljunk együtt! elnevezésű pályázattal kis hazai vállalkozásoknak lehetősége nyílik arra, hogy egyedi termékeik a szortimentbe kerüljenek. Interjú Józsa Mariannal, a dm cégvezetőjével.

Jelenleg Magyarországon mintegy 2,2 millió kutya és ugyanennyi macska él a háztartásokban, de csak 40 százalékukat táplálják különböző állateledel termékekkel. A két multinacionális vállalat mellett e piac meghatározó szereplője a Partner in Pet Food Hungária Kft., amely egy európai cégcsoport tagjaként jelentős részt tudhat magáénak a piacból.
Szitai Ádámmal, a Partner in Pet Food Hungária Kft. értékesítési igazgatójával beszélgettünk.

Barabás Attila

Milyen tradíciókat hozott át a jelenbe a már több mint 130 éve működő Győri Likőrgyár? Hogyan befolyásolják a nemzetközi trendek a magyar szeszesital-piacot? Milyen nehézségekkel kell megküzdeni a piac szereplőinek? Barabás Attilával, a Győri Likőrgyár Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.

Karl-Heinz Keth, a Praktiker ügyvezető igazgatója

A német anyacég csődje után is bízott a magyar Praktiker túlélésében és tűzön-vízen át küzdött a cég megmentéséért. Végül a Wallis-csoport 2016-os megjelenésével hosszú időre rendeződött a cég sorsa. 100 százalékig megbízik munkatársaiban és nem utolsó sorban imádja Magyarországot.

Vajdahunyadi Csaba, a Globus Konzervipari Zrt. regionális kereskedelmi és marketing igazgatója

Lerombolná a konzervekkel szembeni előítéleteket és az új, korszerű termékek bevezetésén keresztül a lakosság gondolkodását is megváltoztatná a legismertebb hazai zöldségkonzerveket gyártó Globus Konzervipari Zrt., amely életet szeretne lehelni a sokszor unalmasnak tartott iparágba, megtartva a márka tradicionális értékeit. Vajdahunyadi Csabával, a vállalat regionális kereskedelmi és marketing igazgatójával beszélgettünk, aki a konzervgyártás kialakulásának nem mindennapi történetét is elmesélte.

Az újszerű koncepció, a hagyományostól eltérő értékesítési mód, valamint az ütőképes és jó helyismerettel rendelkező szakembergárda tette lehetővé a Magyarországról induló Fornetti számára a külföldi sikereket. A 2015-ben megjelent új külföldi tulajdonos számárais prioritást jelent a további külföldi terjeszkedés. Magyarországon ugyanakkor elsősorban a hatékonyság növelésére, a termékfejlesztésre és a Fornetti Food& Beverage koncepció kiterjesztésére koncentrál a vállalat. Kelemen Szilárdot, a Fornetti Nemzetközi Franchise és Concept üzletág igazgatóját kérdeztük.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek