Milyen kihívások várnak idén a Praktiker webáruházára? Milyen megoldásokkal tudta megnövelni és vonzóbbá tenni az online vásárlást a barkácsáruház-lánc? Hallgat Lászlóval, a Praktiker Kft. webshop vezetőjével beszélgettünk.

Az autóiparban jelent meg először és ma is ez az iparág az igazi motorja az automatizálás és a robotika fejlődésének. Ugyanakkor ma már szinte nincs olyan terület, ahol ne jelent volna meg robotokkal támogatott termelés, ami az általános félelmekkel szemben nem elveszi az emberek munkáját, hanem kiegészíti és tervezhetővé teszi a termelést. A munkaerőhiány Magyarországon is vezető indok az automatizálási beruházások tervezésénél. Simon Zoltánt, a független robotintegrátor és célgépépítő Robot-X Hungary értékesítési vezetőjét kérdeztük az iparág jellemzőiről és a trendekről.

A közvetlen értékesítés a versenyelőnyünk, és az, hogy a Tanácsadók valós reklámot tudnak nyújtani – vallja Radeczky Zoltán. Az AVON Pannonia Csoport ügyvezető igazgatójával beszélgetve az is kiderült, ugyan létezik online értékesítésük és aktívak a közösségi csatornákon is, a stratégiájuk alappillére továbbra is a közel százezer tanácsadó.

Átalakulóban a kereskedelem rendszere: a hagyományos csatornák mellett a viszonteladók kikerülésével saját webáruházban értékesít a gyártó, miközben a nagykereskedő saját márkás termékeket dob a piacra. Ezzel egy időben a fogyasztók is változnak: az üzletbe egyre tudatosabban érkeznek, így ott már sokkal nehezebb meggyőzni őket. Ugyanakkor jól reagálnak a technikai újdonságokra, így érdemes a retail jelenlétet virtuális eszközökkel kiegészíteni.

„Mélyen hiszek a bizalom erejében. Úgy vélem, hogy a vállalatom első számú ­vezetőjeként az a legfontosabb feladatom, hogy megerősítsem a bizalmon alapuló céges kultúránkat” – vallja a PepsiCo Hungary ügyvezető igazgatója. Berényi Attilával a PepsiCo piaci helyzetéről, a fogyasztói szokásokról és a céges kultúra fontosságáról beszélgettünk.

A hazai Y generációs elmarad nyugati kortársaitól, nem csak nyelvtudásban, hanem kockázatvállalásban is. A középvezetők szerepe azonban nagyon fontos az Y-ok „kezelésében”, legyen szó akár munkavállalókról, akár ügyfelekről, vásárlókról. Fontos tudni ugyanis, hogy a mai Y-ok nem fognak X-generációsokká válni néhány év múlva, a Z-k viszont kiharcolják mindazt, amit az elődöknek nem sikerült.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek