A digitális polccímkén túl még megannyi lehetőséget rejt a kereskedelem digitalizációja, ami messze túlmutat az online vásárláson. A kereskedők az omnichannel vágyott állapotába szeretnének eljutni, de a csatornák integrációja sokszor elmarad.

A magyarországi kiskereskedelmi forgalomra egyre nagyobb hatással bír a hálózatok hűségprogramjaival járó teljesítés. Egy hűségprogram többről szól, mint a kampányokról, árleszállításokról és kuponokról.

Jobb, ha megbarátkozunk vele: a digitalizációnak és a felnövekvő generációknak köszönhetően a hagyományos vásárlásnak és kereskedelemnek lassan vége. Hol vannak már azok az idők, amikor elég volt egy cégér vagy egy megállító tábla a vevőcsalogatáshoz?
A gazdaságot és a kereskedelmet egyre inkább az adatok és az új, formabontó megoldások uralják. Lehet legyinteni, hogy „ez csak a nyugati piacokra igaz”, ám ez tévedés: a technológia alapú kisker Kelet-Európa ajtaján is kopogtat.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek