Ha nyár, akkor fesztiválok – a márkáknak hosszú évek óta fontos terepet ­jelentenek a fiatal fogyasztók megszólításában, ­legyen szó fővárosi, vagy vidéki fesztiválról. A tavalyi évtől azonban még szorosabb lett a verseny a kiskereskedelem szereplői között: számos cég ugyanis fizikai üzletekkel települt ki a zenei seregszemlékre. A forgalomra és a márka megítélésre is nagy hatással van az eseményeken való jelenlét. Fesztiválkörkép.

Korábban előre jelezték, hogy a szupermarketek ­területe csökkenni fog. A csökkenő tendencia már évek óta tart. A jelenség nemcsak Európában ­figyelhető meg, hanem ­világszerte is, minden nagy kiskereskedelmi vállalatnál, erről ­számolt be a Planet Retail.

A különféle típusú kiskereskedelmi és gyártói vállalkozások lehetőségük szerint mindent megtesznek azért, hogy a fogyasztók figyelme az ő termékük, szolgáltatásuk, üzletük stb. felé forduljon és vásárlóikká váljanak.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok