A húsvéti ünnepi időszakban átlagosan több mint hatezer tonnányi füstölt árut értékesítenek, amelynek értéke a Hússzövetség adatai szerint eléri a 7 milliárd forintot.

Az elemek piacán továbbra is a tartós ceruza- és mikro elemek értékesítése áll az első helyen. Kiszerelést tekintve pedig a nagyobb egységcsomagok vezetik az eladásokat. A kategória forgalmazásában meghatározó szerep jut a kasszazónának és a másodlagos kihelyezéseknek.

Az időjárás is befolyásolja a téli arc-, kéz- és testápolási piac alakulását, a hideg évszakban a speciális kézápolók és a testápolók egyaránt előtérbe kerülnek.

A szörp kategória vásárlásakor egyre fontosabb szempont a termékek gyümölcstartalma és annak aránya, és a természetes összetevők. A magyar háztartások mintegy fele rendszeresen vásárol szörpöt, a kisgyermekes családok aránya bővül.

A sütési hozzávalók piacának egyik legnagyobb szezonja a közelgő ünnepek. A kategóriában a kiegyenlített minőség ugyancsak fontos márkaépítő eszköz, hiszen a vásárlók hűségesek a bevált termékekhez, a termékeket pedig a vásárlók visszajelzései, észrevételei alapján is érdemes fejleszteni.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek