A sütési hozzávalók piacának egyik legnagyobb szezonja a közelgő ünnepek. A kategóriában a kiegyenlített minőség ugyancsak fontos márkaépítő eszköz, hiszen a vásárlók hűségesek a bevált termékekhez, a termékeket pedig a vásárlók visszajelzései, észrevételei alapján is érdemes fejleszteni.

sonka

A virslik mellett a sonkák piacának változásai is igazodnak a fogyasztók elvárásaihoz, de a gyártók a kommunikációikban is támogatják a tudatos vásárlói döntést.

A higiéniai papírtermék piac értékben és mennyiségben is növekedett. A növekedés motorja értékben elsősorban a toalett papír kategória, de a papír zsebkendő és papírtörlő kategóriák esetében is számottevő az erősödés. Egyedül a szalvéták piaca csökkent, amely nagyrészt a háztartási papírtörlő kategória növekedésével indokolható.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek