A világ kávétermelése és -fogyasztása az elmúlt 10 évet nézve némi ingadozással folyamatosan növekszik, ami a hazai kávépiacra is kihat: a fogyasztók egyre inkább a minőségi, drágább termékek felé fordulnak.

Az év végi karácsonyi szezon a gyártók és a kereskedelmi csatornák számára is jelentős forgalomnövekedést eredményezhet. Az ünnepi hangulat szellemében széles áruválasztékkal, akciókkal és szezonális meglepetésekkel várják idén is a kiskereskedelmi láncok a vásárlókat.

A főétkezések közötti nassolás célja ma már nem kizárólag az örömszerzés. A tudatos fogyasztók az egészséges nassolnivalók széles termékkínálatából választhatnak.

Jellemzően a virsli éves forgalmának jelentős része decemberre koncentrálódik. A rossz minőségű termékek ellenében ma már a minőségi közép- és felső­ kategóriás árucikkek felé tolódik a vásárlók választása.

Az év végi sütés-főzésnek nagy hagyománya van hazánkban, a karácsonyi időszak nemcsak az ajándékozásé, hanem az otthoni vendéglátásé is, aminek velejárója a sültek, aprósütemények és egyéb nyalánkságok elkészítése.

A mindennapos testápolás rutinszerű ­része a tusfürdők használata, azonban a ma kapható termékek a folyamatos ­innovációknak és hagyományokat ­teremtő trendeknek köszönhetően ­nemcsak a tisztaság elérésében segítik a fogyasztókat, hanem a környezettudatos vásárlást is előtérbe hozzák.

Coco Chanel szerint „a nő keze a névjegykártyája”. A szép, ápolt kézről korábban lehetett következtetni a nő társadalmi helyzetére is, ma a jólápoltság része a rendszeresen karbantartott kéz, és a pontot az i-re a legtöbb esetben a körömlakk teszi fel.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek