Gabonapelyhek, felvágottak, húskészítmények, sajttermékek, kenyér és péksütemények, no és az elmaradhatatlan kávé. Reggelire azt ehetünk, amit és amennyit akarunk, avagy reggelizhetünk-e úgy, mint egy király?

A bőrápolás tekintetében a fogyasztóknak ma már nem okoznak problémát a téli időjárás okozta ­nehézségek. A nagy ­választéknak, a gyártói ­innovációnak és a termékpaletta szélesedésének ­köszönhetően ez a ­kényelmi kategória évről évre növekszik.

A mustárt, ketchupöt, grillkrémeket vagy fűszeres asztali szószokat és salátaönteteket nem kizárólag a kerti grillezés nyári idényében vásárolják a fogyasztók, a magyar konyhát egyre inkább kiegészítő termékek egész évben megtalálhatók a háztartásokban.

Az egyik leginkább ismert és kedvelt slágertermék, nem csak az év végi ünnepek alatt a virsli. Bár sokáig a hústermékek mostoha­gyermekének számított, úgy tűnik, nagy változáson esett át a termékkör.

A téli szezon elképzelhetetlen a sütőben sült ízletes fogások, húsételek és sütemények elkészítése és tálalása nélkül. A gyártók pedig az ünnepek alatt is minden szinten igyekeznek kielégíteni az egyre egészségtudatosabb fogyasztók igényeit.

Elmúltak azok az idők, amikor minden előzetes információkérés nélkül tették kosaraikba a vásárlók a bőrápoló termékeket, a fogyasztók ma már sokkal
tudatosabban választják ki kozmetikumaikat.

A szezonális vásárlás egyik legkiemelkedőbb időszaka a karácsony és az azt megelőző idény, hiszen nincs karácsony ajándék nélkül, és ma már elmondható: nincs karácsony ajándékcsomag nélkül sem.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek