Háztartási papírtörlő

Nincs fogyasztó, akit ne érintenének a háztartási papíráru piacot érintő változások, ezért a gyártók számára fontos a folyamatos elégedettség fenntartása, amit elsősorban a termékfejlesztésekkel és a minőségi termékek kínálatával tudnak elérni.

Szájápolás

A szájhigiéniai termékek esetében márkahűek a fogyasztók. Továbbá hajlandóak többet fizetni egy fogkrémért, szájöblítő folyadékért vagy fogkeféért, amennyiben minőségi vagy professzionális termékről van szó.

Takarítás innovatív termékekkel

Az univerzális és speciális tisztítószerek iránti kereslet többé-kevésbé egyenletes, azonban nagytakarítások időszakában, tavasszal és ősszel megnő. A fogyasztók egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítanak a termékek kényelmes alkalmazásának. Modern, esztétikai csomagolást is keresnek.

Cereális

Szeptember elején újraindul az iskola, a reggeli korán kelés és az ezzel járó kapkodás, aminek gyakran a reggeli esik áldozatul. A hazai piac résztvevőit kérdeztük a cereáliákról, gabonapelyhekről, mint a hétköznapi reggelik gyakori főszereplőiről.

A kényelmi (convenience) termékek számos innováción estek át az elmúlt néhány évben. Nem csoda, hogy bár a késztermékek iránti kereslet gyakorlatilag egész évben fennáll, a nyári szezonban nagyobb forgalomra számíthatnak a gyártók.

Noha a magyar fogyasztók nem kifejezetten nassolósak, a nyári szezonban megnő a sós snack típusú termékek iránti kereslet. A megkérdezett gyártók és kereskedők szerint a fesztiválok és sportrendezvények idején nemcsak a hagyományos ízvilág, hanem az egzotikus ízek és a minőségi termékek felé hajlik a hazai snackfogyasztás.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek