Legyen elegánsan, vagy éppen bohókásan ünnepi, egyedi értékkel bíró, mégis raktikusan felhasználható, minden korosztály igényeire szabott. A gyártók idén is széles karácsonyi ajándékcsomag-kínálattal várják a vásárlókat.

A szem a lélek tükre – tartja a mondás, azonban a fogyasztók a lélek tükrét körülvevő érzékeny bőrt is védeni és ápolni kívánják. Olajok, masszázsok, különböző pakolások, tapaszok vagy hűsítő, szemkörnyékápoló gélek, gyöngyök – széles a szemkörnyékápoló termékek kínálata.

A sajt olyan alapvető élelmiszer, amelyet minden magyar háztartás rendszeresen ­vásárol. A különböző sajtok és krémsajtok széles kínálatát nézve a fogyasztók egyre nyitottabbak a különleges ízek iránt.

A magyar borok megbecsültsége és kereslete nemcsak külföldön, hazánkban is növekedett. Egyre magasabb szintű a borkínálat, növekszik a minőségi borok iránti kereslet, fellendült a borturizmus.

Noha az élelmiszer-áruházakban széles a választék, a vásárlók óvatosak, és még mindig ragaszkodnak a jól ismert és semleges, selymes ízű sajtokhoz.

A hajápolás, ezen belül is a hajmosás az alapvető higiénia része, ugyanakkor a tisztító hatáson felül számos egyéb hozzáadott értéket is elvárnak samponuktól a fogyasztók.

Szendvics

A klasszikus szeletelt felvágottak mellett egyre nagyobb a különleges ízesítésű termékek iránti érdeklődés. A szeletelt felvágottak választásakor a fogyasztók számára kiemelten fontos a termékek frissessége és a csemege- és önkiszolgáló pultban való kihelyezés jellege.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek