Takarítás innovatív termékekkel

Az univerzális és speciális tisztítószerek iránti kereslet többé-kevésbé egyenletes, azonban nagytakarítások időszakában, tavasszal és ősszel megnő. A fogyasztók egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítanak a termékek kényelmes alkalmazásának. Modern, esztétikai csomagolást is keresnek.

Cereális

Szeptember elején újraindul az iskola, a reggeli korán kelés és az ezzel járó kapkodás, aminek gyakran a reggeli esik áldozatul. A hazai piac résztvevőit kérdeztük a cereáliákról, gabonapelyhekről, mint a hétköznapi reggelik gyakori főszereplőiről.

A kényelmi (convenience) termékek számos innováción estek át az elmúlt néhány évben. Nem csoda, hogy bár a késztermékek iránti kereslet gyakorlatilag egész évben fennáll, a nyári szezonban nagyobb forgalomra számíthatnak a gyártók.

Noha a magyar fogyasztók nem kifejezetten nassolósak, a nyári szezonban megnő a sós snack típusú termékek iránti kereslet. A megkérdezett gyártók és kereskedők szerint a fesztiválok és sportrendezvények idején nemcsak a hagyományos ízvilág, hanem az egzotikus ízek és a minőségi termékek felé hajlik a hazai snackfogyasztás.

Egy-egy nagyobb sportesemény vagy fesztivál garanciát jelent a chipsek, ropogós snackek, mogyorófélék, szárított gyümölcsök, sós rudak és kekszek iránti kereslet növekedésére. A vásárlói érdeklődésre reagálva a kiskereskedők a lehető legszélesebb választékot próbálják kínálni, a kategóriának nagyobb helyet biztosítva a polcokon és állványokon.

A „magyaros” íz még mindig töretlen népszerűségnek örvend hazánkban. A Termékmix által megkérdezett piaci szereplők szerint a magyar fogyasztók egyre bátrabban választják az egzotikus ízvilágú ételízesítőket, de még mindig a klasszikus ételízesítők a népszerűbbek.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek