A főétkezések közötti nassolás célja ma már nem kizárólag az örömszerzés. A tudatos fogyasztók az egészséges nassolnivalók széles termékkínálatából választhatnak.

Jellemzően a virsli éves forgalmának jelentős része decemberre koncentrálódik. A rossz minőségű termékek ellenében ma már a minőségi közép- és felső­ kategóriás árucikkek felé tolódik a vásárlók választása.

Az év végi sütés-főzésnek nagy hagyománya van hazánkban, a karácsonyi időszak nemcsak az ajándékozásé, hanem az otthoni vendéglátásé is, aminek velejárója a sültek, aprósütemények és egyéb nyalánkságok elkészítése.

A mindennapos testápolás rutinszerű ­része a tusfürdők használata, azonban a ma kapható termékek a folyamatos ­innovációknak és hagyományokat ­teremtő trendeknek köszönhetően ­nemcsak a tisztaság elérésében segítik a fogyasztókat, hanem a környezettudatos vásárlást is előtérbe hozzák.

Coco Chanel szerint „a nő keze a névjegykártyája”. A szép, ápolt kézről korábban lehetett következtetni a nő társadalmi helyzetére is, ma a jólápoltság része a rendszeresen karbantartott kéz, és a pontot az i-re a legtöbb esetben a körömlakk teszi fel.

Legyen elegánsan, vagy éppen bohókásan ünnepi, egyedi értékkel bíró, mégis raktikusan felhasználható, minden korosztály igényeire szabott. A gyártók idén is széles karácsonyi ajándékcsomag-kínálattal várják a vásárlókat.

A szem a lélek tükre – tartja a mondás, azonban a fogyasztók a lélek tükrét körülvevő érzékeny bőrt is védeni és ápolni kívánják. Olajok, masszázsok, különböző pakolások, tapaszok vagy hűsítő, szemkörnyékápoló gélek, gyöngyök – széles a szemkörnyékápoló termékek kínálata.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek