A minőségre és a fogyasztói igényekre helyezik a hangsúlyt a bébiételgyártók és a kereskedők, hiszen a bébiételek bevezetése a folyékonytól a pépesen és pürésen át a szilárd ételekig fokozatosan történik, mind típus, mind állag szempontjából egy gyermek életében.

Ma már nincsen nyár napozószerek nélkül. A napozáskor és a napozás után használatos termékek jelentős fejlesztéseken estek át, éppúgy, mint a gyermekeknek és a babáknak való fényvédő termékek.

Nyáron, ha nagy a hőség, jólesik egy hideg, savanykás gyümölcslé. Az alkoholmentes italok piacán az egészséges gyümölcslevek iránt egyre nagyobb a kereslet, amihez a gyártók innovatív ízvilágú és csökkentett cukortartalmú termékekkel igazodnak.

A nagy meleg mindig kedvezően hat az alkoholmentes italok keresletére, ekkor egyharmadával is megemelkedik a fogyasztás. Az üdítőitalok piacát ma az egészségtudatos életmód elősegítése, az innovációk és a hatékony kommunikáció jellemzi.

A nagy meleg mindig kedvezően hat az alkoholmentes italok fogyasztására. Az elmúlt évekre jellemző tartós kánikulában – a tapasztalatok alapján – az ásványvízfogyasztás mintegy harmadával nőtt hazánkban.

Az élelmiszerek ipari tartósítása ugyan folyamatosan tökéletesedett az évszázadok folyamán, mégis sokan arra esküsznek: a házilag tartósított élelem az igazi. A fogyasztói trendekhez igazodva a polcokon sorakoznak a gyártók hagyományos és innovatív termékei.

Hazánkban hosszú múltra vezet vissza a szörpök kedveltsége. Nem meglepő, hogy a tavasz elején az addig háttérben rejtőző termékek előrébb kerülnek a polcokon.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek