Legyen ápoló hatású, allergénmentes, kellemes illatot árasszon, ne tartalmazzon megkérdőjelezhető tartósítószereket, télen pedig gyengéden és szépen kell tartania a kezeket: noha nem nagyon válogatnak, magas a fogyasztók igénye a minőségi kézkrémek iránt.

Az alkoholmentes üdítőitalok szegmensét nézve a szörpöket mindig kiemelten ­kedvelték a magyar fogyasztók. A téli szezon beköszöntével megnő a vitaminokkal dúsított, minőségi szörpök iránti kereslet.

Noha a magyar fogyasztók hagyományosan a gyümölcs ízű teákat kedvelik, egyre több fogyasztó választja a természetes összetevőkön alapuló herba- és funkcionális teákat.

A lakásban és ház körül tartott kedvencek piacának kilátásai bővülnek Magyarországon. Az innovatív és dinamikusan növekedő piac az elkövetkező években akár az egyik legeredményesebb FMCG szegmenssé is válhat.

Az elmúlt néhány évben jelentősen növekedett a bioélelmiszerek iránti kereslet. Az alapélelmiszerektől a convenience árukon át a kozmetikai termékekig szinte mindent megtalálnak és megvehetnek a fogyasztók.

Folyamatos innováció jellemzi az intimhigiéniai termékek szegmensét, amelyben a gyártók a minőség mellett kiemelten fontosnak tartják az oktatásban való részvételt.

A fogyasztói kívánalmak szerint ma egy arckrémnek többet kell nyújtania, mint egy évtizeddel ezelőtt, és a hideg és szelesebb téli napokon nem csupán az arc fokozott védelmét szeretnék elérni. A tél próbára teszi a fedetlen arcbőrt. Ez vonatkozik fiatal és idős emberre, zsíros és száraz arcbőrre egyaránt. Az ártalmak azonban megelőzhetőek a széles kínálatban elérhető megfelelő arckrémekkel és arcápoló termékekkel.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek