A sportos életmódot követő, egészségtudatos fogyasztói trendek erősödésére reagálva az élelmiszeripar folyamatosan új, innovatív termékekkel jelentkezik.

A tavaszi nagytakarítás hagyományosan minden évben kihívást jelent a gyártóknak és a kereskedőknek egyaránt, hiszen a fogyasztók egyszerre keresik a már jól ismert és az innovatív termékeket.

A tudatos táplálkozásra való törekvés és az egészségesnek tartott élelmiszerek iránti igény folyamatosan növekszik. Az egészséges táplálkozás terjedését tükrözi a cereáliák (gabonakészítmények) piacának bővülése.

Az ételintoleranciában szenvedők ma már nem csak széles körű termékkínálatból választhatnak az üzletekben, de a „mentes” termékek ára is megközelíti a „normál” élelmiszerek árát.

Az élelmiszergyártók folyamatosan szélesedő, minőségi termékválasztékkal igyekeznek segíteni a már népbetegségnek számító ételintoleranciában szenvedők személyre szabott diétájában.

A boltok hűtőládáiban, fagyasztóiban a gyorsfagyasztott zöldség, gyümölcs, félkész és készételek széles kínálata megtalálható. A millenniumi nemzedék által újra felfedezett termékkör nem csak a vitamin és tápanyag tartalma miatt keresett.

A hideg beköszöntével az üzletek polcain kiemelt helyet kapnak a téli testápolási termékek. A gyártók innovatív újdonságokat kínálnak a szezonban, amikor kevesebb a napfény és a hideg, szeles idő is könnyen kiszáríthatja a bőrt.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek