Az intim higiéniai cikkek esetében a termékek kényelmes és biztonságos használata az elsődleges a fogyasztók számára. A kategória továbbra is innovatív, és a gyártók olyan megoldásokkal és újdonságokkal állnak elő, amelyek egyre jobban megfelelnek a piac igényeinek.

A kisbabák „fogyasztói magatartását” elsősorban az anyák igényei, elképzelései határozzák meg, ennek megfelelően a babaápolási termékeket gyártók egyszerre igyekeznek kielégíteni a szülői kívánságokat és a babák szükségleteit.

A babaápolási termékekből hazánkban is egyre többet adnak el a kiskereskedelem­ben, a kereslet bővülésére folyamatosan bővülő termékkínálattal válaszolnak a kiskereskedők.

A minőségre és a fogyasztói igényekre helyezik a hangsúlyt a bébiételgyártók és a kereskedők, hiszen a bébiételek bevezetése a folyékonytól a pépesen és pürésen át a szilárd ételekig fokozatosan történik, mind típus, mind állag szempontjából egy gyermek életében.

Ma már nincsen nyár napozószerek nélkül. A napozáskor és a napozás után használatos termékek jelentős fejlesztéseken estek át, éppúgy, mint a gyermekeknek és a babáknak való fényvédő termékek.

Nyáron, ha nagy a hőség, jólesik egy hideg, savanykás gyümölcslé. Az alkoholmentes italok piacán az egészséges gyümölcslevek iránt egyre nagyobb a kereslet, amihez a gyártók innovatív ízvilágú és csökkentett cukortartalmú termékekkel igazodnak.

A nagy meleg mindig kedvezően hat az alkoholmentes italok keresletére, ekkor egyharmadával is megemelkedik a fogyasztás. Az üdítőitalok piacát ma az egészségtudatos életmód elősegítése, az innovációk és a hatékony kommunikáció jellemzi.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek