Egyre inkább teret hódít a mobil kereskedelem, különösen a digitális bennszülöttek felnövekvő generációjának köszönhetően.

A kereskedelemnek érdemes kihasználnia az új technológiák fejlődését, melynek révén a fogyasztók szokásai is változnak.
Míg az m-kereskedelem (­online kereskedelem okostelefonokon, tab­le­te­ken keresztül) részesedése 2017-ben világviszonylatban az e-kereskedelem forgalmának 34%-át tette ki, a Big Commerce technológiai vállalat becslései szerint a mobil értékesítési csatorna 2021-ig világviszonylatban elérheti a digitális kereskedelem 54%-át.

Egy ausztráliai vállalat, a Go People még az igénylés napján házhoz szállítja a fogyasztók megrendeléseit.

A vállalat azt ajánlja az e-kereskedelmi tevékenységeik bővítését tervező kiskereskedőknek, hogy átfogó marketing­tervet állítsanak össze. Ennek során különösen a mobil in-app reklámra ajánlatos hangsúlyt helyezni, hiszen a vállalat adatai szerint a felhasználók az okostelefonjaikkal töltött idő 90%-ában (a tabletek esetében ez az érték 77%) egy applikációt biztosan használnak.

 

(forrás: LP Internaitonal)