Az Aldi és a Lidl népszerűsége egyre nagyobb az Egyesült Államokban. Ez egyebek között az alacsony áraknak is köszönhető – írja a Rzeczpospolita.
Bővebben: A német diszkonthálózatok népszerűsége nő az USA-ban
Az Aldi és a Lidl népszerűsége egyre nagyobb az Egyesült Államokban. Ez egyebek között az alacsony áraknak is köszönhető – írja a Rzeczpospolita.
Bővebben: A német diszkonthálózatok népszerűsége nő az USA-ban
A Tesco brit szupermarketeinek átalakítási terve részeként a termékek 20 százalékát kivonják a választékból, amely jelenleg kb. 40 ezer tételre tehető – közli a The Times.
Bővebben: Dave Lewis kitette a Tesco kínálatából a termékválaszték több mint felét
2018-ban az Auchan áruházlánc bevételeit főként Európában (62%) és az ázsiai csendes-óceáni térségben (38%) generálták.
Bővebben: Az Auchan Ázsiában gyorsan fog növekedni, Európában viszont nehézségekkel fog küzdeni
A 2018-as pénzügyi évben a Schwarz csoport éves nettó értékesítése történetében először meghaladta a 100 milliárd eurót.
Március végén az Albert Heijn egyhónapos tesztet indított, amely során csomagolásmentes gyümölcs- és zöldségárusítást tesztel.
Bővebben: Az Albert Heijn csomagolásmentes gyümölcsök árusítását teszteli