A férfiak és a fiatal felnőttek kedvelik a leginkább az online élelmiszervásárlást. Az ok pedig egyszerű: nem szeretnek boltba járni egy legújabb piackutatás szerint.
A férfiak és a fiatal felnőttek kedvelik a leginkább az online élelmiszervásárlást. Az ok pedig egyszerű: nem szeretnek boltba járni egy legújabb piackutatás szerint.
A kereskedelmi igazgató nyilatkozott így egy interjúban. Véleménye szerint alapvetően fogja meghatározni a hiper- és szupermarketek jövőjét.
A másfél éve még újdonságnak számító logisztikai megoldás mostanra szükségszerű tényezővé vált mind az online vásárlás, mind a hagyományos csomagküldés területén.
Bővebben: Online termékdömping - a csomagküldő automaták a megoldás?
Az Amazon célja, hogy 2025-re a top öt élelmiszer kiskereskedelmi cég közé kerüljön.
Függetlenek próbálják akadályozni Írországban az ALDI és LIDL terjeszkedését