A Migros minishopokat tervez, amelyek mérete nagyjából egy kétszobás lakásnak felel meg.

Markus Laezlinger, a Migroline leányvállalat ­vezetője a Mig­ros magazinnak azt nyilatkozta, hogy a mikroshopnak, vagy cornerstore-nak keresztelt „50 és 80 m2 méretű üzletek a jövő nagy lehetőségei”.
A vállalat a koncepciót hamarosan olyan városokban vagy benzinkutaknál indítja el, amelyek mérete nem volt megfelelő a Migrolino üzletek számára. A minishopokban napközben az alkalmazottak gondoskodnak az árufeltöltésről, az üzletek éjszakára pedig önkiszolgáló állomásokká alakulnak át. Az éjjeli vásárláshoz a vásárlóknak szükségük van egy beléptető szoftverrel ellátott applikációra, amely ahhoz hasonlít, amelyet a bankban használnak.
„Ily módon azonosítani tudjuk a vásárlóinkat és megbizonyosodhatunk arról, hogy csak a 18 éven felüli vevők vásárolnak alkoholt. Ez az elképzelésünk” – nyilatkozta Laezinger. A digitalizáció is központi téma: egy, a Migrolino dolgozói által fejlesztett felhőalapú fizetési megoldás lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy egy applikáción keresztül árucikkeket rendeljenek, majd elmenjenek érte az üzletbe.