A Kroger és a Walgreens apró kamerák­kal intelligens polcokat és mélyhűtő ládákat tesztel, amelyek információkat gyűjtenek a vevőkről és vásárlásaikról.

A Kroger kamerákat helyezett el Cincinatti és Seattle közelében, amelyek a polcok feletti ártáblákba vannak beépítve, amelyeken reklámok és árengedmények láthatóak.
A kamerák nem tárolnak adatokat, bár meg tudják becsülni a vásárlók nemét és korát.

A Walgreens 6 üzleté­ben (Chicago, New York, San Francisco, Belleuve, Washington) szerelt fel hűtőládáira képernyőként szolgáló, kamerákkal és szenzorokkal ellátott ajtókat. Ezeken az ajtókon ajánlatok és a hűtőláda tartalma látható.
A kamerák amellett, hogy meg tudják becsülni a vevők korát, követik a vásárló szemét is, hogy lássák, hová néz. A technológiának az a célja, hogy személyre szabja a fogyasztói élményt.