Az Aldi és a Lidl népszerűsége egyre nagyobb az Egyesült Államokban. Ez egyebek között az alacsony áraknak is köszönhető – írja a Rzeczpospolita.

Az Aldi üzlethálózatának az USÁ-ban 1,9 ezer üzlete van. 2022-re ez a szám 2,5 ezerre nőhet. Egyúttal dollármilliárdokat költenek az üzletek modernizációjára.

A szakértőket meglepte az üzletlánc sikere, mivel az Aldi az Európában általános, de az Egyesült Államokban ismeretlen szokásokat vezetett be – mint például bevásárlókocsik letéti díja vagy a műanyag csomagolás díja. Másfelől a CNN kutatásai szerint egy teli bevásárlókosár az Aldinál 55,83 dollár, míg a Walmartnál 68,16 dollár is lehet.

A szakértők arra is felhívják a figyelmet, hogy az Aldi dinamikusan fejlődik annak köszönhetően, hogy mindenütt, ahol lehet, költségcsökkentésre törekednek.