A másfél éve még újdonságnak számító logisztikai megoldás mostanra szükségszerű tényezővé vált mind az online vásárlás, mind a hagyományos csomagküldés területén.

„Erre a telített piacra csak akkor lehet nagy múlt és nemzetközi háttér nélkül, magyar startupként sikeresen belépni, ha a kínált megoldás mind a kereskedők, mind a vásárlók számára” – emelte ki Bengyel Ádám, a FoxPost Zrt. igazgatója, aki egyben a szolgáltatás mögötti ötlet egyik megálmodója. Szolgáltatásaik 400 webáruházban érhetőek el - idén márciusban leszállította a cég a félmilliomodik csomagját is.

csomagautomata

A jelenleg 62 terminálból álló automata-hálózat mérete is folyamatosan bővül: a 23 budapesti helyszín mellett már további 32 vidéki városban is elérhető FoxPost csomagautomata, és idén további 80 terminállal bővül a hálózat, mivel hamarosan átjárható lesz WEBOX kültéri csomagautomata-hálózatával.
„A csomagautomatába kézbesített küldemények esetében számunkra az elsődleges célcsoportot a napi rendszerességgel ingázó dolgozók és tanulók jelentik” – mondta el a cégvezető. A növekvő igényeket látva, a vállalat bevezette az automatából címekre történő csomagkézbesítést is, olyan területeken, ahol még nincs szolgáltatásuk.

A FoxPost csomagautomatáinak jelenleg havonta átlagosan 80 ezer felhasználója van, ráadásul közülük is már most minden második vásárló visszatérő ügyfél.

A hagyományos online kiskereskedelem mellett ráadásul a cég életében egyre hangsúlyosabb a magánszemélyek közötti csomagküldési alternatíva biztosítása is, melyben a FoxPost kiemelt partnereként a Vatera is komoly szerepet vállal.