A Carlsberg Dániában tavasszal új projektet indított „Adopt a keg” („Adoptálj hordót”) címmel.
A Carlsberg Dániában tavasszal új projektet indított „Adopt a keg” („Adoptálj hordót”) címmel.
Bővebben: A L’Oréal bemutatja fenntarthatósági céljainak új generációját
Bővebben: A válság jelentősen felgyorsította a kozmetikai ágazat digitális átalakulását
Idén, a Környezetvédelmi világnap alkalmából, a Mars nem csupán azon dolgozik, hogy gátat szabjon a koronavírus terjedésének, de a klímaváltozáshoz hasonló problémák környezetünkre gyakorolt hatását sem téveszti szem elől. Továbbra is elkötelezett amellett, hogy felgyorsítsa klímavédelmi lépéseit, és működése pozitívan hasson mind az emberekre, mind pedig a bolygónkra. A világ egyik legnagyobb édesség-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója most összefoglalta fenntarthatósági akciótervének eddigi eredményeit.