A világ elsőszámú rizsmárkája megújult, és célul tűzte ki a hátrányos helyzetű közösségek támogatását

Felismerve, hogy a márka neve és arculata milyen egyenlőtlenségekre enged következtetni, 2022 januárjától az Uncle Ben’s termékek a jól ismert színekben, de „Ben bácsi” arcképe nélkül, megújult, BEN’S ORIGINAL™ márkanéven lesznek megtalálhatók a boltok polcain. Az új év új helyi aktivitásokat is hoz, melyek célja biztosítani, hogy a hátrányos helyzetű közösségek is hozzáférjenek a mindannyiunk által megérdemelt tápláló ételekhez, valamint, hogy az e közösségekben élő emberek is egyenlő esélyt kapjanak a mindennapokban.

2021-ben a márka számos felmérést végzett, a világ minden pontjáról fogyasztók ezreit, munkatársakat és számos érdekelt felet meghallgatva értette meg, hogy milyen egyenlőtlenségre és sztereotípiákra enged következtetni az Uncle Ben’s márka. Ezek eredményképpen a vállalat bejelentette a márka logójának és nevének BEN’S ORIGINAL™-ra történő megújítását. A korábbi arckép eltávolítása hozzájárul a méltányosabb ábrázoláshoz, valamint jelzi a márka törekvését egy nyitottabb és elfogadóbb jövő megteremtéséért. A csomagolások lecserélése világszerte 2021-ben elkezdődött, a magyarországi boltok polcain 2022 januárjától lesznek elérhetőek a megújult termékek.

Új külső, változatlan, fenséges íz

A BEN'S ORIGINAL™, minta világ első számú rizsmárkája már több, mint 70 éve egyet jelent az egyszerű, ízletes ételekkel. A márka továbbra is elkötelezett marad a világ legjobb rizsének előállítása mellett, ugyanakkor a befogadás és méltányosság előtérbe helyezése érdekében új célkitűzést fogalmazott meg. Ezek értelmében olyan lehetőségeket és élményeket kíván teremteni, amelyek „mindenkinek helyet kínálnak az asztalnál”. Karrierlehetőségeket kíván teremteni az élelmiszeriparban, valamint továbbra is célja, hogy a különböző kultúrájú, nemzedékű és hátterű embereket tartalmas ételek elkészítésével hozza össze egy asztalhoz.

Magyarországon a BEN’S ORIGINAL™ partnerszervezeteinek segítségével szeretne olyan lehetőségeket teremteni, amelyek mindenkinek hely adnak az asztalnál. A jótékonysági célok támogatására és az eredmények előmozdítására a márka aktivitásokban gazdag újévet tervez Magyarországon.


A BEN’S ORIGINAL™ az otthonfőzés mestere, gyors, ízletes és egyedi ételeket kínál

A COVID-19 első hulláma következtében sokan kezdő pékekké váltak otthon. Keltek a kovászos kenyerek, sültek a kiflik, sok családban új hobbit adva ezzel az embereknek. Az elmúlt két évben hatalmas teret hódított az otthonfőzés. A fogyasztói kereslet eltolódott az alapélelmiszerek irányába: 2018 és 2020 között közel 25%kal növekedett az eladott rizs mennyiség értéke Magyarországon, míg ugyanebben az időszakban a tésztaszószoké 4,5 %-kal nőtt. (Forrás: Euromonitor)

Az ételek és az ételkészítés már nem csak tápanyag és örömforrás, hanem a személyes identitás kifejezőeszközévé is vált, de jó ételt készíteni nem csak több éves tapasztalattal és sok-sok óra konyhában való ácsorgás árán lehet. A BEN’S ORIGINAL™ minden korosztály számára ízletes és tápanyagban gazdag ételeket – mártásokat, natúr és fűszeres, zöldséges rizseket– kínál, amelyekből egyszerűen és gyorsan készíthető nagyszerű ebéd vagy vacsora.

A megújult márkanév, csomagolás és márkacél mellett a BEN’S ORIGINAL™ új honlapot hozott létre a magyar fogyasztók számára, ahol rengeteg ételinspiráció és recept segíti az otthoni főzést és a változatos ételkészítést kis és nagy családok, baráti társaságok vagy éppen egyedül főzőcskéző ételkedvelők számára. Mindegy, hogy a száraz rizsre, máris kész rizsre vagy ízletes szószokra esik a választás, a www.bensoriginal.hu mindenkinek segítségére lesz a kedvenc rizses étele elkészítésében.