Hosszútávú, többéves együttműködést jelentett be ma a szuperprémium alkoholmentes sörmárka, a Peroni Libera 0.0% az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapattal.

Az új partnerség keretében globális piacra lép a stílusos Peroni Libera 0.0% alkoholmentes sörmárka, miközben – több mint 60 év elteltével – az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat visszatér a Forma-1™️ világába.

Az együttműködés révén a Peroni Libera 0.0% egy szenvedélyes globális közösségnek, a versenyautózás rajongóinak mutatkozik be. Az italt a Forma-1™️-es versenynaptár rangos eseményein szolgálják fel mindenütt a világon, az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat motorhome-jaiban, illetve számos elegáns belvárosi eseményen, új és már meglévő fogyasztókat megcélozva.

A partnerség fontos mérföldkő a Peroni márka anyavállalata, az Asahi Europe & International azon törekvéseiben, amelyek szerint 2030-ra a termékportfólió 20%-a lesz alkoholmentes. Az olasz szenvedéllyel és érzékiséggel létrehozott Peroni Libera 0.0% egy markáns és frissítő ízű, alkoholmentes sör. Az Olaszországban főzött és palackozott ital különleges ízét az egyedi olasz kukoricát (Italian Nostrano dell ‘Isola Maize) tartalmazó receptnek köszönheti.

A Peroni Libera 0.0% logója kitüntetett helyet kap az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat 2021-es évadra tervezett autó- és egyenruhadizájnján, amelyeket 2021. március 3-án, szerdán mutatnak be. Az együttműködés teljes összhangban van az Asahi Europe & International felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalásaival és tökéletesen reflektál az alkoholmentes italok iránt megélénkült keresletre. A Peroni Libera 0.0% arra bíztatja a fogyasztókat, hogy szabadon, biztonságosan és stílusosan éljenek meg minden pillanatot. Arra inspirálja őket, hogy az életvitelükhöz jól illeszkedő italt választva kevesebb alkoholt fogyasszanak.

Az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapattal együttműködésre lépő márka a teljes évadra szóló tartalomkampányának nem titkolt célja, hogy a csapat és a sportág közreműködésével megszólítsa és bevonja a Forma-1™️ rajongókat és a közönséget, illetve, hogy megnyerje őket ennek az életstílusnak. Mindezt úgy, hogy közben minden eddiginél közelebb hozza őket a versenysorozat legizgalmasabb pillanataihoz.

A kampány első, ma bemutatott filmjében Sebastian Vettel és Lance Stroll, az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat versenyzői belső szenvedélyükről és képességeikről beszélnek. Arról, mi inspirálja őket arra, hogy a motorsport legrangosabb kategóriájában versenyezzenek.

Lawrence Stroll, az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat elnöke:
„Nagy örömmel köszöntjük az Aston Martin Cognizant Formula One™️ családban a Peroni Libera 0.0% márkát. Izgatottak vagyunk, hogy az elmúlt 61 évben a legrangosabb motorsport versenyből hiányzó Aston Martin történelmi visszatérésének első pillanatától két legendás márka lép egymással együttműködésre. Ez a partnerség újabb löketet ad a csapatnak az új évad előtt, valamint lehetőséget arra, hogy két ikonikus márka különleges, közös utazásra induljon a Forma-1™️ világában. Alig várjuk, hogy a Peroni Libera 0.0% a csapat részévé váljon és a Forma-1™️ világán keresztül elérhesse globális növekedési ambícióit.”

Richard Ingram, az Asahi Europe & International Global Brands igazgatója:
„Kiemelt jelentőségű mérföldkő ez a Peroni Libera 0.0% számára és lehetőség arra, hogy a Forma-1™️ platformon keresztül mutassuk be a Peroni Libera 0.0% alkoholmentes sörmárkát a fogyasztóknak. Az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapattal együttműködve két ikonikus márka lép szövetségre, a stílus, a hagyományok és a szenvedély szinergiáira építve. Miközben az tudatos életmód és a well-being a sörpiaci innovációk legnagyobb ösztönzői, a partnerség ráirányítja a figyelmet a Peroni Libera 0.0% márkára. Ezzel a sör továbbra is az első választás lehet az alkoholmentes lehetőségek közül, ami a kiegyensúlyozott életmód egyik biztosítéka. Alig várjuk, hogy megoszthassuk ezt a történetet a világgal a 2021-es Forma-1™️-es szezonban és rákövetkező években.”