Lubomira Rochet, L'Oréal: A világjárvány következményeként értékesítésünk fele online valósul meg.

Lubomira Rochet, a L’Oréal vállalat digitális igazgatója a Financial Times által közölt interjúban kijelentette, hogy a karantén az egész világon felgyorsította a digitális technológiákra való átállást, és elvben örökre megváltoztathatja annak módját, hogyan vásárolnak kozmetikai cikkeket a fogyasztók. Ezért most a francia óriásvállalat az internetes eladásokra fókuszál.

"A válság jelentősen felgyorsította a kozmetikai ágazat digitális átalakulását. Az e-kereskedelemben nyolc hét alatt elértük azt, ami három évbe telt volna" – mondta Lubomira Rochet a Financial Times interjújában.

A francia kozmetikai óriáscégnek az a véleménye, hogy a karantén alatt felvett fogyasztói magatartás nagy része túléli a világjárványt, és az elektronikus kereskedelem a 2020-as költségvetési év első negyedévében 53 százalékkal nő a 2019-es év ugyanezen időszakához képest.

A L'Oréal kozmetikai termékeinek tesztelésére szolgáló Modiface-technológia a francia szépségipari konszernnek versenyelőnyt biztosított, és a Maybelline gyártója gyorsan módosította marketingre fordított kiadásait, hogy a digitális csatornákra összpontosíthasson.

A cég jelenleg egy olyan világra készül, ahol az értékesítés fele digitális csatornákon történik, és a fogyasztói interakciók 80 százaléka online zajlik.