Miközben az ezredfordulósok a rivaldafényben állnak, a babyboom generáció ­látszólag kikerült az élelmiszeripar fókuszából, azonban továbbra is vonzó és jelentős célcsoport maradt sajátságos szükségletekkel.

Augusztusban csökkentek a világpiaci élelmiszerárak, az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) által számított árindex 1,3 százalékkal, 176,6 pontra süllyedt az előző havi 178,9 pontról. 

A Boston Consulting Group (TBCG) egyik aktuális tanulmánya szerint az ezred­fordulósok generációja előnyben részesíti az olyan diszkontokat, mint az Aldi vagy a Lidl. Ezek a fiatalok elsősorban egyszerűen, kényelmesen és kedvező áron ­szeretnének ­bevásárolni. 

A bevásárlás, az ételek elkészítése és fogyasztása során is „hőssé” válhatunk. Ez megmagyarázni látszik a belgák megváltozott fogyasztási szokásait – ezen a véleményen van a Weber Shandwick tanácsadó vállalat egyik tanulmánya a food trendeket illetően.

Egy hajkefe, amely olvas a fejbőrünkről és egy tapasz, amely figyelmeztet, ha túlzásba visszük a napozást. Néhány példa a világ legnagyobb szépségipari vállalatának technológiai újításai közül, melyeket a franciaországi Viva Tech világkonferencián mutatnak be. Az esemény a digitális világnak azt jelenti, amit az autóiparnak a genfi autószalon.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek