A bevásárlás, az ételek elkészítése és fogyasztása során is „hőssé” válhatunk. Ez megmagyarázni látszik a belgák megváltozott fogyasztási szokásait – ezen a véleményen van a Weber Shandwick tanácsadó vállalat egyik tanulmánya a food trendeket illetően.

Egy hajkefe, amely olvas a fejbőrünkről és egy tapasz, amely figyelmeztet, ha túlzásba visszük a napozást. Néhány példa a világ legnagyobb szépségipari vállalatának technológiai újításai közül, melyeket a franciaországi Viva Tech világkonferencián mutatnak be. Az esemény a digitális világnak azt jelenti, amit az autóiparnak a genfi autószalon.

A Mintel európai termékadatbankja a desszerteket és nassolnivalókat vizsgálta és megállapította, hogy a fogyasztók e termékek kiválasztása során is ügyelnek
az egészségükre.

A fogyasztói magatartást világszerte alapjaiban változtatja meg a várható élettartam, a kevesebb gyermek és az individualizáció trendje. Az Euromonitor International globális trendeket fogalmazott meg.

A várakozásokkal ellentétben nem nőtt, hanem decemberben is csökkent a tartós használati cikkek megrendelés-állománya az Egyesült Államokban - derült ki a washingtoni kereskedelmi minisztérium statisztikai intézete, a Census Bureau (CB) által pénteken közölt kimutatásból.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok