Minden jel arra utal, hogy komoly változások vannak készülőben, vagy már el is kezdődtek a diszkontláncok piacán, amit a két legnagyobb európai szereplő, a Lidl és az Aldi indított el, a jelek szerint gőzerővel. A kulcsszó a szupermarketizáció. Az a trend, amelyben a hagyományos vagy a már továbbfejlesztett okosdiszkontok fokozatosan átalakulnak szupermarketekké. Az átalakulást a stagnáló európai piacok telítettsége indukálja és az a kényszer, hogy ebben a környezetben valamiképpen új növekedési lehetőségeket találjanak a cégek.

Az USA-ban a vásárlók általában több, különböző szupermarketben vásárolnak, a trend egyik fontos mozgatórugója a termékek ára. A kereskedők sajátmárkás termékei ebben a tekintetben befolyásolják a vásárlói magatartást. Ez derül ki az Acosta ügynökség egyik tanulmányából.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek