A francia élelmiszer-kiskereskedő konszern, a Carrefour új vezetőjének, Alexandre Bompard-nak az irányítása alatt igyekszik megfelelni az aktuális követelményeknek. A vállalat mindenekelőtt az e-kereskedelem fejlesztésére, a kisebb formátumokra és tevékenységeinek nemzetköziesítésére összpontosít.

A Colruyt is egy új applikációt fejlesztett ki, amely a vevők számára lehetővé teszi, hogy egymásnak bevásároljanak.

A Carrefour Belgium tovább bővíti online kínálatát, az elmúlt évben mintegy 27%-kal emelkedett a webshopban kínált élelmiszerek száma, jelenleg 19 000 termék hozzáférhető.

Párizsban egy Franprix szupermarket a hét 7 napján éjjel-nappal nyitva tart. Az üzletben éjszakánként őrszolgálat működik és automatikus pénztárak állnak a vásárlók rendelkezésére.

A belga élelmiszer-kiskereskedő, a Delhaize egyre növekvő online élelmiszerforgalomra számít, ezért a vállalat fejleszti logisztikai rendszerét. Lokálisan kis elosztóközpontokat létesít, amelyek a szállítást hatékonyabbá és tartósabbá tehetik.

A bevásárlókocsik hamarosan feleslegessé tehetik a pénztárakat az új-zélandi Foodstaffs-csoport szupermarketeiben. A vállalat világszerte az első kereskedő, amely az új technológia alkalmazását tervezi üzleteiben.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek