A Colruyt is egy új applikációt fejlesztett ki, amely a vevők számára lehetővé teszi, hogy egymásnak bevásároljanak.

A Carrefour Belgium tovább bővíti online kínálatát, az elmúlt évben mintegy 27%-kal emelkedett a webshopban kínált élelmiszerek száma, jelenleg 19 000 termék hozzáférhető.

Párizsban egy Franprix szupermarket a hét 7 napján éjjel-nappal nyitva tart. Az üzletben éjszakánként őrszolgálat működik és automatikus pénztárak állnak a vásárlók rendelkezésére.

A belga élelmiszer-kiskereskedő, a Delhaize egyre növekvő online élelmiszerforgalomra számít, ezért a vállalat fejleszti logisztikai rendszerét. Lokálisan kis elosztóközpontokat létesít, amelyek a szállítást hatékonyabbá és tartósabbá tehetik.

A bevásárlókocsik hamarosan feleslegessé tehetik a pénztárakat az új-zélandi Foodstaffs-csoport szupermarketeiben. A vállalat világszerte az első kereskedő, amely az új technológia alkalmazását tervezi üzleteiben.

Márciusban éves szinten 4,4 százalékra lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedésének üteme Csehországban a februári 6 százalékról - közölte a cseh statisztikai hivatal (CSÚ) május 7-én Prágában.Márciusban éves szinten 4,4 százalékra lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedésének üteme Csehországban a februári 6 százalékról - közölte a cseh statisztikai hivatal (CSÚ) május 7-én Prágában.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek